Jumaat, 5 Ogos 2011

Narloo : Jawapan Kepada Soalan Interview

Entri ini adalah Auto Publish

Petang tadi aku ada buat entri mengenai Interview Oleh Narloo Melalui Emel . Petang tadi juga ada orang komen dan nak tahu bagaimana aku menjawab soalan yang diajukan oleh editor Narloo. Nak baca apa yang aku jawab ? Jom kita ke link di bawah ni ye :

http://www.narloo.com/IntPersonality/firdaus-aku-freaky-falcon.html

Terima kasih banyak-banyak Narloo di atas interview ni. Aku sangat hargai apa yang dilakukan oleh Narloo dan aku akan sentiasa menyokong Narloo. Semoga Narloo terus maju dan membangun dengan jayanya dalam dunia internet ni.

p/s : Terima kasih banyak2.. Eh segmen masih memerlukan 80 blog. jom klik SINI untuk join
Comments
6 Comments

6 ulasan:

cucu umie berkata...

okay nk pi bace sat..hehe

sergeant keroro berkata...

terbaik, serius terbaik XD

Freaky berkata...

ape yang terbaik ?

Luqeem™ berkata...

baca dah..:)

tips yg bgus..hehe

sue perbs.. berkata...

wah.. habat2..

GaRy™ berkata...

pergghhh... macam aq tengah baca interview bersama artis la bro.. mntap2 je jawapan ko tuh... terbaek la bak keroro cakap.. hehehe~

 
Related Posts with Thumbnails