Ahad, 21 Ogos 2011

Minah Rempit Tuuu..

Waktu petang ni aku malas nak pergi jalan-jalan jadi hanya lepak di bahagian beranda je sambil tengok ke arah jalan raya. Mana la tahu ada awek cun lalu dengan kereta dan motor ke, boleh cuci mata sikit. Wuahaha tak baik cuci mata bulan puasa ni. Kang hilang habis pahala puasa untuk hari ni.

Ok masa aku duk lepak di bahagian beranda, tiba-tiba aku dengar satu bunyi motor yang agak pelik. Seolah-olah motor memakai ekzos motor chopper. Haaa korang bayang sendiri la macam mana bunyi motor Chopper tu. Tunggu punya tunggu, muncul pun motor yang bunyi agak pelik tu. Perrghhh bising dan memekak je bunyi motor tu.

Oh ya lupa nak cakap tu adalah motor LC tapi ekzos apa dia guna tak tau la sampai bunyi macam mengerang nak mampus je. Bila di tengok pada penunggang, apsal badan lentik sangat ni dan nampak begitu mengancam dengan memakai baju putih yang ketat. Fullaaamaaakk perempuan rupanya yang bawak motor LC bunyi mengerang nak mampus tu.

Ha ha ha aku tergelak je tengok gelagat penunggang motor dan juga bunyi ekzos motor dia yang lawak tu. Nasib baik la dia tak angkat tayar kat depan rumah aku. Kalau angkat mesti hebat minah tu kan ? Silap hari bulan boleh dipanggil MINAH REMPIT sejati :P ... Aku sendiri tak pandai nak angkat tayar semasa tunggang motor. hu hu hu
Comments
10 Comments

10 ulasan:

Luqeem™ berkata...

aku tak boleh bawak moto..hahaha..

Ezad Skytech berkata...

haha...nasib baik tak wheelie depan rumah ko kan..kah3~

aimie amalina berkata...

aiyaaaaaaakkkk!

IMANSHAH berkata...

mampu?? hehe

brat2104 berkata...

ko sempat tangkap gambor dia? hebat tuh

AliaJustea berkata...

wahahhaha.. terbaik lah..

hadoi perempuan...

epy H berkata...

wahh cool!! O_o

azrijohan berkata...

muahahaha

aku dapat bayangan..but kabur


tag kau kat sini:

http://azrijohan.blogspot.com/2011/08/bangga-aku-anak-malaysia-merdeka.html

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

tu ke perempuannya freaky ?

aPIP berkata...

haha..tuh sume aktiviti aq masa sekolah menengah, dgn ekzos chamber bwk moto keliling taman :p adakalanya satu tayar,cehh :p tapi tu sume dulu lah kan, sekarang aku dah pencen dan dok dpn laptop, pc jer XD

 
Related Posts with Thumbnails