Isnin, 15 Ogos 2011

Menyampah Tapi Kena Buat Jugak


Sepanjang aku blogging, aku tak pernah rasa nak buat entri yang aku tak ingin nak buat. Tapi malam tadi aku cuba sekali lagi untuk bermain dengan seo dengan pertaruhkan keyword " Maria Ozawa Full Naked " . Dengan bantuan Cikgu Wan yang sudi ajar dan berkongsi sedikit tips mengenai seo, maka aku cuba juga hasilkan entri mengenai Maria Ozawa kat SINI .

ha ha ha lepas aku buat entri tu tadi, aku pun cek la kat google mengenai keyword yang dipertaruhkan. Hasilnya dah di index pada halaman pertama di atas link blog Cikgu Wan . Rasa hepi pulak bila tengok ada link blog aku di halaman pertama dengan keyword entah apa-apa tu.

Malam tadi juga aku dapat banyak ilmu daripada Cikgu Wan hasil daripada tunjuk ajar dia. Terima Kasih kepada Cikgu Wan kerana sanggup tak tidur duk belajar ilmu ni dengan aku dan sudi berkongsi ilmu.



Comments
10 Comments

10 ulasan:

Ezad Skytech berkata...

tak sanggup aq nak buat entri macam tu..haha~

aimie amalina berkata...

ahhaa
sungguh bena nak mncri keyword nih.

sergeant keroro berkata...

haha, aku lagi prefer clean way sekarang :P

CIK PARO! berkata...

siapa itu maria ozawa?

Luqeem™ berkata...

fuh untung ko..lepas ni aku nak tuntut ilmu dr ko lak..hehe

Wanie berkata...

hoho..dah kejar SEO eh skang?keep it up..hehe..nanti turun ilmu kat aku lak..:D

SoLy SoLicious berkata...

perrgghh..gila kentang.. cepat ajar sini pulak..teehee

aiman berkata...

setuju dgn sarjan..

[sutera kasih] berkata...

wahh first page tu..hehe
nnti ajar kitorg plak ekk :P

cucu umie berkata...

wah..mantap ah bro...aishh nie yg jealous nie..kehkeh

 
Related Posts with Thumbnails