Isnin, 29 Ogos 2011

Mencuba Pasang Alternate Ads



Biasanya iklan Innity yang tiada ads running pada suatu ketika akan mengeluarkan flash banner warna hijau yang comel dan menarik seperti di sebelah kanan ni. Iklan hijau yang muncul ni kalau klik tiada income yang dapat dan hanya akan pergi terus ke laman web Innity .

Tapi kita boleh gantikan iklan hijau ni dengan iklan yang lain ( Alternate ads ) sama ada iklan yang kita buat sendiri atau pun iklan daripada company / blog lain. Tapi aku try buat iklan untuk blog ni dulu dan tengok hasilnya macam mana. Innity kata iklan tu akan ready dalam masa sejam / 60 minit. Hurrmm harap-harap elok je iklan tu muncul...






Oh ya di sebelah kiri ni juga adalah banner yang aku letak untuk alternate ads. Aku masukkan alternate ads ke dalam skycrapper kerana bahagian skycrapper yang selalu keluar iklan hijau.

Apa pun kena tunggu sejam dulu. Tak tahu la keluar ke tidak alternate ads aku ni. Kalau keluar ok la. Kalau x keluar baru la rasa hensem dan macho. LOL ... Eh esok dah raya laa... yaahhuuu raya raya.. makan makan.... berak berak.. :P

Comments
6 Comments

6 ulasan:

Zul Fattah berkata...

smart jugak oh.. haha..

Freaky berkata...

hehe aku try jah. kalu jadi ok gok

Umie Artoqiemie berkata...

aku setia pada yang satu .. haha



NUFFNANG ..

[sutera kasih] berkata...

owhh..utk iklan innity jek ekk?hehe
salah fhm la pulak :P

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

dah keluar pun freaky :)

blogunix berkata...

makasih untuk infonya gan, saya baru bisa di rolling iklannya :)

 
Related Posts with Thumbnails