Khamis, 25 Ogos 2011

Meletop Semasa Berak Ha ha ha

Ha ha ha pertama kali aku tengok gambar kat atas, aku ingatkan masa orang tu berak tiba-tiba graviti takde. Rupa-rupanya lepas mengerang untuk berak, TAHI yang jatuh ke dalam mangkuk tu menyebabkan tandas tu meletop. Cuba tengok penutup tangki tu, berterbangan dan air memancut keluar daripada tangki. Ha ha memang gila punya situasi.

p/s : Nasib baik air tak memancut ikut mangkuk tandas tu. Kalau tak, dah nampak benda coklat :P


Comments
11 Comments

11 ulasan:

eintan nurfuzie berkata...

mm.real ke ni?

Zul Fattah berkata...

haha..gile kejam kot.. huwaa.. kalau jadi macam ni... x tak tahu la..
trauma kot..

faridah nazurah berkata...

haha gila extreme.

sergeant keroro berkata...

boleh pulak camtu, apa reaction tahi dengan air eh?? :P

Luqeem™ berkata...

hahaha..kencang gile.

mamat tu sah x puas berak.

**::CIKNUURUL::** berkata...

sian mamat tu weh,.ce perati muke die,.

Bigdaddyz berkata...

macam ni pun boleh yer...hehe

Cik Siti Aziz berkata...

dasyat woo

Umie Artoqiemie berkata...

style ar dapat terbang-terbang time berak.

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaaa ..

Tea Dno berkata...

yucks.. hahaha..

 
Related Posts with Thumbnails