Selasa, 23 Ogos 2011

Mak Minah Rempit Masuk Blog Aku

Apa yang istimewa, aku tak tahu. Apa yang dicari, pun aku tak tahu. Apa yang dijumpa, lagi la aku tak tahu. Ada ke patut masuk ke blog aku dengan keyword carian " Mak MINAH REMPIT " . Kalau ye pun nak cari mak minah rempit untuk meminang anak dia, jangan la cari di blog aku. Aku takde simpan mak mereka tu. Aku simpan mak aku je.

Haa tu bukti kat atas aku dah bagi. Nampak macam sangat kelakar kerana yang dicari bukan minah rempit itu sendiri tetapi emak minah rempit yang dicari. Pada pandangan aku, mungkin mereka ni nak jumpa dengan emak minah rempit kerana nak mengorat anaknya. Bak kata orang, kalau nak ambil hati anak, kena la ambil hati si emak dulu. la la la

Kalau macam ni la situasi blog aku, aku pun nak cari mak minah rempit jugak la. Mana la tahu dapat berkenalan dengan mak orang dan boleh mengorat anak dia yang cun ke. Alamak cun ke minah rempit ? he he tak cun pun takpe janji boleh ajar aku merempit bersama-sama.

p/s : Jangan la lepas ni masuk pulak keyword Ayah Minah Rempit. Wuahahaha

Comments
13 Comments

13 ulasan:

SITI NOORNADIYANA berkata...

haha.. pelik2 je keyword masuk. jangankan ayah, habis satu keturunan masuk nnt. :P

mas saari berkata...

hehehehehe...lawak!
dia takut anak dia merempit kat blog firdaus kot..

sergeant keroro berkata...

haha, ayah minah rempit konpem xde. :P

ADEEYA berkata...

Hahaha :p

SoLy SoLicious berkata...

perghh... sape la duk search tu gamoknye

aimie amalina berkata...

hahaha
macam2 keyword daaaa

Najlaa 'Aqilah berkata...

peewit! rempit! haha

IMANSHAH berkata...

welcome her to ur blog

moshi_boo berkata...

wahh ada minah rempit sampai sni ea..
camat ari raya

Ezad Skytech berkata...

haha..macam2 keyword yg masuk ye bro..wahaha~

Syazwan Che Deraman berkata...

heheh..jom merempit bro..
pasni dapat la minat rempit!

Zul Fattah berkata...

haha..kurang asam..aku ingat apa la tadi..

Luqeem™ berkata...

haha.aku rasa ko ada letak minah rempit dlm entri2 lpas..

 
Related Posts with Thumbnails