Jumaat, 19 Ogos 2011

LOL Terus Hilang Kotak Follower

Hari tu dengan Google chrome masih boleh tengok kotak follower aku, hari ni dengan firefox dan chrome semua terus hilang KOTAK FOLLOWER blog ni. Dalam sebulan atau 2 bulan pasti ada je berlaku macam ni tapi takde la masalah serius sangat. Bila jadi macam ni jangan duk kalut sangat. Kat navigation bar atas tu orang masih boleh follow atau blog yang guna floating widget untuk follow pun masih boleh guna.

Sebelum ni aku hidekan navigation bar sebab nampak sangat tak best. Kali ni kena show sekejap sampai la kotak follower aku nampak balik. Isshh rasa tak best la bila tak nampak kotak follower tu. Tu bukan follower semata-mata tau. Tu kawan dan penyokong setia blog aku ni.. huwaaa muncul la cepat kotak wesss.

Eh lupa pulak hari ni Jumaat. Kepada lelaki sila pergi ke masjid untuk solat jumaat. Jangan duk bagi alasan mengarut macam datang period. Kang ada yang kena sepak dengan aku pada kelajuan 300 km/j . Hurmm aku nak mandi dan bersiap dulu. Nanti lepas jumaat pula baru tengok blog ni.

p/s : Masih mamai baru bangun tidur =_=



Comments
19 Comments

19 ulasan:

fieha berkata...

baru nak bw..hilang lagi..huhu

Saiazuan berkata...

dah2.. jom solat

cik najihah berkata...

solat2..hihi..

Munna berkata...

ada je tu? =.=*

peachippo berkata...

a'ah..selalu sgt kotak tuu hilang..
hehe, navbar tuu alternatif jgan buang..salam jumaat ^^

Panggil aku Han berkata...

igt aku sorg je yg hilang...

cik pieja hut berkata...

pi solat sane , jap ag lepas solat muncul lah kotak follower tuh ha

cik pieja hut berkata...

pi solat sane , jap ag lepas solat muncul lah kotak follower tuh ha

SoLy SoLicious berkata...

dah ade tu..xyah risau la..die memain je tu..

hazirah kasimon berkata...

T.T saye punye pun ilang arini..semalam ade elok je @@

IMANSHAH berkata...

main sorok2 plak

Luqeem™ berkata...

ok je skrang ni..boleh tngok..

Lieyda berkata...

a'ah.2 3 ari lpas button follower hilang.haha.tp wt rilek je la ye.huhu

AIEN NOT ALIEN berkata...

hihi..ingatkan kita sorang je..ramai lagi ek..^_^"

~ FaRaH izzAtY ~ berkata...

farah punye pon same T.T aiyooo -.-*

kiz berkata...

kena cari ni.

shaliza khairi berkata...

kotak follower eden pon ghaib dah ni. haissh~

[sutera kasih] berkata...

blogspot tgh maintanence lagi la tu..perasan tak kt dashboard ada bnda baru lg..ke sy yg lambat ni haha

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hilang kejap je kan freaky ..

 
Related Posts with Thumbnails