Isnin, 1 Ogos 2011

Lagu Tema Imam Muda

Nasib baik aku ada tengok channel Astro Ria semalam. Tiba-tiba astro ria mainkan video klip lagu tema Imam Muda yang bertajuk Hambamu nyanyian Mawi feat Akhil Hayy. Awal-awal lagu dah sangat best. Bila dengar keseluruhan lagu, memang terus jadi bersemangat. Terbaik laa lagu tema imam muda. Lirik pun sangat bagus untuk dihayati bersama.

Jom sama-sama dengar lagu tema imam muda yang sangat rancak dan penuh semangat kat bawah ni.


Ke arah satu perjalanan
Dalam sebuah kehidupan
Demi untuk mengecapi
Hasrat murni di dalam hati

Usaha dengan doa
Masanya akan tiba
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui

Suluhkan cahaya di hati terang (Allah)
Tunjukkan jalan seandainya hilang (Allah)
Tegakkan perjalanan yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh
Setibanya di sisiMu ku berserah
Terimalahku hambaMu Allah
HambaMu Allah

Sekiranya takdir menguji
Cekalkanlah hasrat di hati
Semoga kesusahan bisa
Mengajar erti terus asa

Usaha dengan doa
Masanya akan tiba
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui

Suluhkan cahaya di hati terang (Allah)
Tunjukkan jalan seandainya hilang (Allah)
Tegakkan perjalanan yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh
Setibanya di sisiMu ku berserah
Terimalahku hambaMu Allah

Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui

Suluhkan cahaya di hati terang (Allah)
Tunjukkan jalan seandainya hilang (Allah)
Tegakkan perjalanan yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh
Setibanya di sisiMu ku berserah
Terimalahku hambaMu Allah
HambaMu Allah
HambaMu Allah

p/s : Dah habis Imam Muda baru aku sibuk nak dengar lagu :P
Comments
3 Comments

3 ulasan:

aiman berkata...

aku pun suka memang best.. sebab rancak..

sergeant keroro berkata...

memang best, hehe XD

hira berkata...

saya tak pernah tengok cerita ni. haha :D sibuk kerja~

 
Related Posts with Thumbnails