Isnin, 22 Ogos 2011

Kenangan Bersama Kad Raya

nak join sila klik header ye..

Haaa segmen macam ni aku suka join kerana arahan dalam segmen menyuruh kita bercerita mengenai sesuatu. Daripada aku tak ada idea nak buat entri, baik aku sembang berdasarkan tajuk yang ditetapkan dalam segmen ni. Cerita yang Sergeant Keroro suruh sembang adalah mengenai kenangan bersama kad raya .

Ok biar aku berterus terang ye. Sepanjang aku hidup atas muka bumi ni, aku tak pernah bagi kad raya kat sesiapa pun. Ha ha ha kejam tak aku ? Beli kad raya tu pernah la sebab aku tengok kad raya nampak sangat cantik dan siap ada lagu lagi bila dibuka. Waaa buka kad raya ada bunyi lagu irama Hari Raya.. Fulaamaakkk kagum jap aku.

Aku pun beli la kad raya tapi bukan untuk dihantar kat orang lain. Aku pakai kad raya tu untuk diri sendiri je. ha ha ha sengal kan ? Yer memang aku sangat sengal sebenarnya. Sepanjang aku hidup atas dunia ni juga hanya 2 kali je pernah aku terima kad raya daripada kawan.

Ha ah 2 kali je :D ... padan la muka aku. Siapa suruh tak hantar kad raya kat orang lain. Sekarang dah tiada siapa nak bagi aku kad raya. Hurmm tapi aku tak kisah pun pasal kad raya ni kerana bagi aku raya adalah mengenai MAKAN. Duit raya ? kalau dapat tu, mujur la. Kalau tak dapat pun tak apa janji perut kenyang bedal makanan yang sedap.

p/s : The Voice di channel AXN ( 701 ) Sekarang... walla

Comments
20 Comments

20 ulasan:

pengemisCinta berkata...

kedekutnyer..sebab tu tak ada orang nak bagi kad raya.haha;)

Lia-De-Pinky-Leo berkata...

macam x caya jer, hehe.. lain kali rjin2 kirim kad raya... hhehe...

.diannorhayati. berkata...

haha. adoii. dulu mase kecik kecik ingat lagi. selalu bg kad raye,jiran sebelah pon dapat. and dpt byk kad raye.
skrg haramm. hahaha :p


eh eh btol.time raye yg penting dpt makan :p hihi

sergeant keroro berkata...

haha, sumpah sengal.

aku banyak kot dapat :P

p/s : thanks join :)

mas saari berkata...

alalalaa...siannya!

tulah, malas lagi kirim kat orang lain...heheheee

Syuxer berkata...

hahah..xpe bro..anggap itu sebagai hobi..hahah..;p

Luqeem™ berkata...

hahaha..aku buat kad raya sendiri..

Ezad Skytech berkata...

beli je rajin..nak hantar malas..haha...

Zul Fattah berkata...

tahi idung maasin r ko ni.. haha.. sama la.. aku x boleh join segmen ni.. sebab aku tak de pngalaman trima kad raya.. huhu..

cik sakdi berkata...

adooii perot xleh jadi kenangan. kehkeh

kiz berkata...

dah 10 tahun tak pernah dapat kad raya..haha...

fieha berkata...

hehe..sikitnye awk penah dpt kad raya..time sek dulu byk kot dpt :)..maklumle nset,fb sume dulu xde.

syrupmasin berkata...

haha..asal doe kau simpan sorg2..kau suke lagu dlm kad raye tuh ke?? :D

ADEEYA berkata...

Macam sedih je beli kad raya untuk diri sendiri. huhu. :)

cucu umie berkata...

hehe..len kali meh bg ayie..ayie suka je teriam..xsuka bg gak..huahau

akoo pae berkata...

uishh siyes ar ko tak pnah bg org n pnah dpt 2 je kad raye??
huhu

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

makan , makan , makannnnn . mwahahaaa ..

Mrs. Farhan berkata...

ko mcm forever alone je bila beli kad raya untuk diri sendiri. hahaha. tapi x pe. apa ade hal. janji kau bahagia. =D

http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/08/kenangan-bersama-kad-raya.html

sergeant keroro berkata...

haha, aku datang sekali lagi :P

Cik Asma BLuppy berkata...

kahkah... ade jgk beli kad raya tuk dri sndri... huhuhu

 
Related Posts with Thumbnails