Jumaat, 26 Ogos 2011

Kau Blogger Gemok Gedempol Ok

Semalam skype dengan kekasih setelah beberapa bulan tak skype. Tiba-tiba dia cakap :

" Abang makin gemok "

Holy Crap !! aku dah makin gemok ke ?

Ok takpe aku rilek dan bawak bertenang lagi. Pukul 2 pagi tadi aku bertolak ke Kuala Terengganu untuk ambil adik yang balik daripada Melaka sempena cuti Hari Raya Aidilfitri. Tunggu punya tunggu, nampak pun batang hidung adik aku yang cun melecun tu. Dengan tiba-tiba adik aku cakap :

" Long !! ( Abang Long ) , Orang lain puasa makin kurus tapi ko makin gemok "

Huwaaa aku semakin gemok ( baru perasan ke ? ) nampaknya. Apa aku kena buat ni ? Hurrmm aku tak suka gemok tapi aku rasa aku tak gemok. Mungkin aku je yang syok sendiri tak gemok pada hal orang lain tengok aku gemok. Dengan berbekalkan azam sebesar zarah, aku bercadang untuk bersenam dan berdiet.

Tapi macam biasa la aku sembang je berapi. Last sekali tak bersenam jugak. Haishh tak boleh jadi ni. Sebelum buka semester bulan 9 ni, aku kena susutkan sikit badan. Aku tak mahu gemok !!!
Comments
18 Comments

18 ulasan:

fiq. berkata...

dah konfem lah tu, ++saiz,,hek3

Zul Fattah berkata...

erm.. gemuk x pe.. yg penting saiz power..
haha.. x gitu oh?
jom ikut aku main futsal.. bagi fit sikit tubuh ko

aimie amalina berkata...

aiyaaaaakkkkk!
ari2 kene membuang dgn pesatnyela kalo cm tu..heheh

Clara berkata...

tak yah bersenam de.. g berjalan2 sekitar tempat tinggal dgn menggunakan kaki slma 10 jam.. hhaha.. bagus tu..

Melihat pandangan smbil berjalan dapat menyihatkan badan..

3 in 1 tuuu~~~

Abby Salvatore berkata...

Minum lah teh org kampungggg!
keke...

chayo!chayo!

sergeant keroro berkata...

bila dah raya, habislah ko. hehe :P

Luqeem™ berkata...

hehe..nak tau care nak kurus dgn cpat? sila tnya joegrimjow..hehe..

*serius.

klu xnk, kau ptg2 pusing la keliling rumah.joging..

Cik Siti Aziz berkata...

xpe gemok asal hepi..hihi
tp jgn la smpai obes ye

Ezad Skytech berkata...

pagi raya kena kurangkan bantai makanan yg sedap2 la..heee~

FARIZA AINA berkata...

sebelum buka sem tinggal bape hari je lagi..sempat ke?plus ag dgn azam sebesar zarah..ish3..susah2

Lia Irdelia berkata...

chaiyo2.. :)

K O R I E berkata...

haha.. chubby !
xpew.. gemuk skang dh jadi trent haei raya nanti..

Tea Dno berkata...

hehehehe.. cepat cepat kuruskan badan.. ;p

AsyieqiN Rkey berkata...

100 day no nasik challenge...mesti leh kurus...cayelah...>.<

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

salah cakap kut . meybi dorang nak kata freaky dah berisi sikit .. hahaa . okeylah tu ..

shaliza khairi berkata...

gemok comel takpe bro. hehe

iyan shazlind berkata...

takpe yang penting hati baik bro :)

[sutera kasih] berkata...

biar gemok, janji comel hiksss

 
Related Posts with Thumbnails