Khamis, 4 Ogos 2011

Kantoi Korek Hidung. Ha Ha Ha

Kemana adik aku menghilang ni ? Biasanya waktu ni dia kecoh kat depan tv sambil gaduh dengan aku kerana berebut nak tengok cerita. Tapi malam ni dia senyap pula. Dah la senyap, batang hidung pun takde nampak. Takkan tidur dah ? Awalnya tidur. Biasanya pukul 1 baru dia tidur. Hurmm aku jadi hairan dengan kehilangan adik, jadi aku pun beredar daripada depan tv dan mencari adik.

Mula-mula cari dalam bilik tidur. Ehh gelap semacam je bilik tidur ni. Kipas pun tak buka. Memang sah la takde orang dalam bilik tidur. Keluar daripada bilik tidur, aku pergi ke ruang tamu. Masa nak sampai ruang tamu, ada dengar bunyi lagu daripada radio. Aku fikir mungkin adik aku sedang belajar sambil dengar radio.

Alang-alang dia sedang study, boleh la aku main sergah kasi dia terkejut sikit. Ha ha ha aku suka sangat tengok dia terkejut kena sergah. Macam nampak hantu pun ada bila tengok reaksi muka dia. Aku jalan ke ruang tamu dengan perlahan tanpa bunyi. Dah sampai ruang tamu, aku intai kat celah dinding. Haa ada pun adik aku.. tapi... tapi...

Tapi dia sedang korek hidung kat ruang tamu tu .

Alamak !! nampak dia tengah syok melombong. Tak jadi pula aku nak sergah dia. Kang kalau aku sergah, mahu tangan yang duk korek hidung tu masuk sampai ke tempat yang lebih dalam. Silap hari bulan boleh tembus mata kalau salah korek hidung. Aku pun beredar dari ruang tamu tu secara slow. Tak mahu ganggu dia korek hidung. ha ha ha kantoi :P
Comments
16 Comments

16 ulasan:

faridah nazurah berkata...

haha sergah dia sambil cakap "hoi, korek2 je" kompem terkejut besau dia

syarifahsidrus berkata...

kantoi..hahha..

RepublicAku berkata...

nikmat yang terlarang di siang hari...keh3

sergeant keroro berkata...

hahaha XD

kantoi di situ. :p

alif ismail berkata...

hahahahha!!!! sergah je bia die terkantoi...hahah!!

Luqeem™ berkata...

hahaha kantoi...slmat dia tak calit kat ko ke..

asy faro berkata...

ingat kan artis yg kantoi korek hidung td^^

cucu umie berkata...

haha..xper kot malam shje..bukan siang pon..hoho

aiman berkata...

jangan sergah.. dia berhajat tu..

syaimz berkata...

ala, bior lah dia. aku pun suke korek hidung. wahaha

Ummi berkata...

hahahaha~~ aduyai....

NadiRah berkata...

nasib bek tak sergah..
kalo nad, bukan melombong lebih dlm..
tp masukkn jari dlm mulut freaky..
bru best!!! hahahha

aimie amalina berkata...

hhahahahahaa
adoiii
lawok ah..
ade yg jari x leh kuo dr idong kang..hehehe

Ezad Skytech berkata...

kalau disergah tak tahu macam mana terperanjatnya tu..hee~

[sutera kasih] berkata...

tanjat boboiii nnti kalau kena sergah hehe..

::p0t pEt iLa:: berkata...

hahaha..jgn tegur..malu die nt..hahah

 
Related Posts with Thumbnails