Rabu, 24 Ogos 2011

Invasion Plan : Sila Update Blog

Ha ha ha entri ni ditujukan kepada jiran blog aku iaitu Sergeant Keroro . Daripada semalam lagi bila aku tengok feed / latest entri daripada jiran aku tu, tiada apa yang baru. Hanya nampak Mereka Ada Kad Raya tu je. Sudah la tu dengan kad raya keroro, mari update blog bersama aku.. Lai Lai jangan malu malu :P

Aku faham ko tengah blur dan tak ada idea kan ? Aku pun sama je sekarang ni. Sebab tu aku buat entri ni supaya kita boleh komunikasi 2 hala melalui blog. Alaa macam sembang dan chat la tapi kena tulis panjang macam karangan la. Takkan nak tulis " ko buat ape tu ? " ... lepas tu ko buat entri tulis " Aku tengah makan ni " ... Alamak kantoi tak puasa :P

Kita tulis la panjang sket ye. Walaupun aku sendiri pun tak tahu nak cakap apa tapi kena cuba juga komunikasi supaya kasi ko idea dan semangat nak update entri. Oh ya ko suruh aku share tips earning kan ? kalau tips earning, aku sendiri tak tahu nak share ape. Tapi takpe la, aku share earning hari ni ye ?

Sikit je kan ? Tak sampai rm 10 pun =_= ...Ni earning untuk pagi tadi. Malam nanti akan bertambah lagi. he he harap-harap ni dapat bagi ko idea ye Sergeant Keroro :)

p/s : Hari ni ko buka puasa makan ape kero ?

Comments
18 Comments

18 ulasan:

cucu umie berkata...

hehe...update2 cept sergeant keroro yer.. jiran hang nie dh panggil..hehe

sergeant keroro berkata...

haha, pergh! mantop dah ada rm3. aku entah berapa la, huhu T__T

zareliqa afiqa berkata...

bagusnya lar jiran neh..:)

Syazwan Che Deraman berkata...

wooo..bnyak tu, ada tak buleh rm5 sehari?

cik najihah berkata...

aku tengok dah mcm adik beradik..ngee

ainondreamergirl♥ berkata...

hahah. bagus betul jiran neh. kalau betul2 jiran, rasanya dah lama laung dari rumah. haha :)

E's berkata...

kite nk dapat sepuluh sen pun payah =.=

Cik Siti Aziz berkata...

beznye hampa sume..huk3

Freaky berkata...

syazwan : kadang ade kadang lebih :P

Addin berkata...

wahhhh tahniah ! :D

nurAMALLINA berkata...

ewahhh :D bnyaknya dapat duit. hmm jeles. haha

faridah nazurah berkata...

wah wah wah jiran yang penyanyag betul freaky nih. huhuhu untung lah sapa dpt jd jiran nih

Saiazuan berkata...

huhu bnyk2.. aku mampu rm1 sehari je,.. tu pn klu ada BE.. pki nuff je.. hehe

Zul Fattah berkata...

haha..banyok boh.. jadi r..
terbaik..

ArulchelseA berkata...

aku punya rm 7..tu pun bukn semalam..dari bulan 4 lagi tu..kdg2 aku cuak jugak tu..kih kih kih..

cik sakdi berkata...

kehkeh.. siap laung2 tu. kalu jiran tol2 mesti dah share rm3 tu.hahah

Bella berkata...

Best ar jiran ni... Semoga korg tetap berjiran selamanya...

P/s: Bile keroro nak hyperactive balik??? hurm....

Luqeem™ berkata...

esok pg dpt la tu mood dia..dia tgh mood raya..haha

 
Related Posts with Thumbnails