Jumaat, 26 Ogos 2011

Innity Fail or Advertising Fail ?

Macam biasa apabila aku blogwalking, hampir 100% blog meletakkan iklan di blog mereka. Ada yang guna Nuffnang, Advertlets, 701 Panduan dan juga Innity. Yang lain daripada tu pun ada juga seperti Heart beat dan juga Mangga ads.

Apabila aku pandang iklan yang comel dan menarik je, pasti aku rasa nak klik. Haihh tarikan yang menggoda iklan di blog sangat tinggi sampai aku begitu mudah nak klik iklan orang. Kadang-kadang aku klik sebab nak tahu pasal iklan tu dan kadang-kadang aku klik dengan niat saja nak klik :P

Ok berbalik kepada iklan, tadi aku nampak iklan Innity yang menarik kat blog Ehem Ehem seperti di sebelah kiri ni. Wahh ada sebut pasal WIN RM 400. Nak jugak tahu macam mana nak Win Rm 400 tu. Mana la tahu kalau-kalau dapat Rm 400. Boleh la aku buat raya dan saving sikit untuk belanja buka sem nanti. Jadi dengan gelojoh dan tidak sabarnya, aku cuba klik iklan tu.

Dengan sekelip mata iklan tu pun dah finish loading. Bila observe and trying to identify the ads, I get really confuse because the writing quite weird. Demn !! I don't even understand what happen when I click the ads just now. Ok mungkin ada yang tak jelas lagi apa yang aku cuba katakan. Apa yang keluar adalah seperti dalam gambar di bawah :

Lol.. so this is what happen when you click the ads. Full of weird codes =_=

Ni bukan kali pertama aku mengalaminya. Sebelum ada juga 1 lagi iklan tapi aku dah lupa iklan pasal apa. Huwaa how am I going to win Rm 400 if the ads always displaying error message... =_=



Comments
18 Comments

18 ulasan:

sergeant keroro berkata...

advertising yang fail kot.

Atiqah Sa'ahiry berkata...

oooo,, kita dah xde iklan di blog..weee...dulu ada je nuffnang dan adverlets..sekrang free..

Luqeem™ berkata...

klik la iklan aku sekali..iklan aku ada prize rm200 untuk sape boleh buat satu kofee yg sedap..hahahah..:P


ni sah silap letak kod kot..

Lia Irdelia berkata...

ada error lah tu kot... kalau leh dapat 4 rat, nak klik jugak,, wahahhaa

diana berkata...

kamu berjaya buat akak klik iklan kamu...
hahahahahah

Zul Fattah berkata...

lol.. await jadi macam tu oh?
hoho...

SoLy SoLicious berkata...

memang fail la...hahaha

syarifahsidrus berkata...

boleh pulak jadi camtu eh

petuapakar berkata...

Takde rezeki la tuy...cuba lagi esok ke OK kott...

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

problem kot ..

Saiazuan berkata...

kena debug ni.. sp terer html code? haha

Papa Mifz berkata...

itu nama nye iklan x siap...hehe

Syazwan Che Deraman berkata...

berkenaan dengan komen saiazuan.

mungkin betol kata saiazuan.

Blogger Newbie berkata...

kita sebagai blogger gembira dok bila iklan yg keluar tu menarik2. :)

Try ke blog aku lak bro. mana tau menarik yg kuar hahaha. Anyway cantik iklan ko ni ekekkekeke psstttt isyarat. nnt bg percent% hehe

[sutera kasih] berkata...

mungkin ada mslh la tu...huhu

Lieyda berkata...

nuffnang sy nek seciput seciput je =.=

Rtp Farra Arisha berkata...

i don't really expert about coding..
maybe there's something wrong about that..=,=

ROJAK berkata...

dalam banyak2 iklan dalam blog ni iklan berger yang menarik perhatian.. bila ROJAK klik iklan burger kat atas blog tu takde error pun? ROJAK klik sebab berminat ye bukan sebab saja2. mungkin betullah kadang2 ada iklan yang error tapi tak syoklah kalau dah terasa bersemangat nak try dapatkan rm400 tiba2 error

 
Related Posts with Thumbnails