Isnin, 22 Ogos 2011

Ini Kisah Tia Dot Com Yang Lawak

Ha ha ha aduyai lawak betul si Tia ni. Aku dah beberapa hari duk bagi mesej ikut chat facebook dia tu. Last sekali dapat tahu yang dia lupa pass fb dia pulak. Aduyaii buat lawak pulak tia ni. Oh ya kepada tia, hari ni adalah hari isnin dan hari bekerja, mungkin emel balas tu akan sampai petang nanti. Gud luck :)

Berbalik kepada situasi macam kat atas, agak-agak apa tindakan korang kalau lupa pass facebook ? Haaa mesti gelabah gila kan ? Masukkan pass lepas tu dapat error, masukkan lagi tetap dapat error. Ah sudah apa pass yang betul untuk akaun facebook ni ? ha ha memang sah la gelabah dan kecut perut.

Aku pernah jadi macam tu kemudian aku recover pass dengan suruh facebook antar pass yang baru melalui emel yang didaftarkan. Alhamdulillah mujur la dah dapat buka balik facebook aku. kalau tak dapat buka juga memang menangis dengan syahdu tanpa irama la jawabnya.

p/s : Jom tidur... zzzzzzzzz


Comments
23 Comments

23 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

sampai sekarang Tia tak dapat bukak lagi .. macamna nak recover tu freaky ?

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

oke , sangat memalukan bila lupa paswed . nyanyuk kah ?? huhuuu . maaf bulan puasa agak blur sikit ...

Zul Fattah berkata...

Apa la.. buat pasword pelik2.. cuba la buat pasword yg mudah ingat ke..
macam lisa surihani.. mat lampir.. kaklimah.. seliparjepun.. kan senang ingat tu..

sally wanny berkata...

haha...mesti tia selalu tukar pswad ni

SoLy SoLicious berkata...

awat tia tak klik pd forget paswod.. then reset aje paswod baru :)

jgn emel pnye paswod pun lupe jgk sdh..hahhaaa

mas saari berkata...

akak pun pernah jugak kes lupa password ni...tapi email lah!

last2 bukak email baru..huhuuuu

sergeant keroro berkata...

hehe, sabor ye tia :P

Luqeem™ berkata...

hehe..aku rasa stiap thun aku tukar pass fb aku..hehe

aimie amalina berkata...

hahahahha
ase gelabah kot
aiyaaak
hihihi

azrijohan berkata...

Alolololo...cian nye dia

najihah sahami berkata...

haha..kalau fb lupa password ok lagi kot..tp kalau blog lupa password..auww...mau demam 5 minit. haha

Saiazuan berkata...

haha reset blk je.. :D

faRHa@miSS Vio berkata...

hahaha...my cousin prnh kne mcm ni...yg lg hampeh bukan takat x ingt psswrd fb ..psswrd emial pon x ingt ... :p

cik najihah berkata...

alalala...ciannye tia..

GaRy™ berkata...

hahahahaa... aq pernah gak.. ingatkan salah password, rupanya salah email... padan muka aq.. email banyak sangat~..T^T

Syuxer berkata...

maybe kena wat baru kot fb tuh huhu..tapi benda yang dah lama kita join mestila sayang kan..so semoga pihak fb cepat2 kasi password kat tia tuh..hehe

kalau aku,konfirm aku wat baru akaun hehe..tapi jejak kasih member2 lama tuh yang sakit hehe

HAFIZAL berkata...

sabor lah tia...betul tu freky, mau tak gelabah...penat tu crete tetiba pass lupa plak hehehe...

AmyZana berkata...

tidur cepat ! :p

pamie berkata...

kekekesian kat tia..hehe.. :)

SITI NOORNADIYANA berkata...

password fb, blog, yahoo, skype, twitter.. sume serupe je.. malas nak tuka2. :P

[sutera kasih] berkata...

laaa..ciannya Tia..recover la password tu tia..req password baru..
kalo sy, tulis semua pasword kt satu kertas hehe

hanyzham hadny berkata...

ok lagi kot lupa password fb....saya pernah lupa password portal Sistem maklumat pelajar (SMP)...sbb password ni dah ditukar bberapa kali dan kali terakhir ditukar terus jarang buka SMP tu jd terlupa password..

beberapa hari try and error tapi stil tak dpt...kecut jgk sbb tak lma lagi nk dftr sbjk...

hira berkata...

haha :D alahai. kesian betul. saya tak pernah lupa password. hoho

 
Related Posts with Thumbnails