Ahad, 21 Ogos 2011

Iklan Nuffnang Besar atau Iklan Innity Kecil ?

Sejak beberapa hari ni baru aku perasan yang iklan NUFFNANG nampak besar. Ehh betol ke ? atau adakah kerana iklan INNITY yang kecil sebenarnya ? Haalloooo penting ke besar dan kecik iklan ni ? Tak penting pun sebenarnya tapi saja aku nak sembang sebab aku tak ada idea nak tulis apa. LOL

Apa yang aku nampak besar pada iklan nuffnang adalah yang jenis rectangle tu. Entah la mungkin mata aku dah tak betol kot ataupun hanya aku je yang perasan mengenai iklan ni. Tapi setahu aku, memang saiz iklan Nuffnang tak pernah berubah dari dulu. Memang sah la mata aku dah tak betol.

Iklan Nuffnang bersaiz 336 X 280 ( patot la besar )

Iklan Innity bersaiz 300 X 250 ( kecik sikit )

Haaa sekarang baru nampak dengan jelas perbezaan saiz iklan. Pasal saiz iklan pun aku sibuk buat entri jugak kan ? ha ha ha dah banyak sangat masuk air dalam otak aku ni.

p/s : Makan megi pedas malam ni sedap jugak :D

Comments
13 Comments

13 ulasan:

Luqeem™ berkata...

haha..tp tu untuk yg rectangle, klu yg sidebar, innity lg besar..

kiz berkata...

hehe..besar kecil apa yg penting tak halang pemandangan..hehe..

Tea Dno berkata...

lorh.. haha.. takde hal lahh..

SoLy SoLicious berkata...

Hamboii....siap ukur lagi....

azrijohan berkata...

yang pasti,Nuffnang berat ahhh



http://azrijohan.blogspot.com/

azrijohan berkata...

yang pasti,Nuffnang berat ahhh



http://azrijohan.blogspot.com/

Syazwan Che Deraman berkata...

oooo..baru perasan.

aimie amalina berkata...

x gune due2..
x taw..heee

freaky, sori tadi over excited no smp tersalah wish besday..hahaha...sori eyh!

syrupmasin berkata...

wah bagus kau siap buat ukuran bagai :D

sergeant keroro berkata...

haha, semangat bro XD

*rainyscream* berkata...

ada beza ke? xtau la plak..sbb baru blogging.kikiki :p

Zul Fattah berkata...

haha..siap ukur lagi.. ni mesti selalu ukur barang ni.. huhu?

K O R I E berkata...

xpakai nuffang ~
innit best ke?

 
Related Posts with Thumbnails