Ahad, 28 Ogos 2011

Hari Ni Potong Rambut

Sahur dengan Nescafe... best !!

Pukul 8.30 jap lagi aku nak pergi potong rambut. HuuMaakkk Aiii awal gila pergi potong rambut kan ? Ehem tempat yang aku nak pergi ni memang terkenal kerana tukang gunting rambut hanya seorang je dan dia sangat mesra dengan pelanggan. Lepas tu tukang gunting rambut tu juga akan memastikan pelanggannya berpuas hati dengan hasil yang dilakukan.

Jadi aku tak hairan apabila ada yang sanggup menunggu 2 - 3 jam semata-mata untuk potong rambut kat kedai dia. Pernah jumpa ke pelanggan sanggup tunggu 2 jam untuk potong rambut ? Kalau kedai biasa tu aku rasa tunggu setengah jam pun dah tak sanggup kot. Hebat kan tukang gunting rambut kat rumah aku ni ? Walaupun ada beberapa kedai gunting rambut lagi tapi kedai dia juga paling ramai diserbu.

Ok enough with the hair cut, later I will upload some of my pictures before and after I'm having a hair cut. LOL mesti sangat kelakar kalau tengok. Maklum la aku dah jarang upload gambar kat blog ni. Dulu hampir tiap entri ada muka aku je sampai kadang-kadang aku sendiri jemu nak letak gambar kat blog sendiri.

Tapi best juga kan letak gambar kat blog. Bole la mencari publisiti murahan sikit. Ehh aku tak nak murahan. Aku nak mahalan. Ada ke ? Kalau tak ada jom kita cari sama-sama.

p/s : Bang !! potong kasi hampir botak.. gua nak lawan Botak Juvana tu.. ho ho

Comments
11 Comments

11 ulasan:

Cik Siti Aziz berkata...

srius nk botak?i dare u..huahaha

Freaky berkata...

cik siti : haha ok i sambut :D

Zul Fattah berkata...

gile ko Oh..!!
x payah r.. ko x sesuai botak.. haha..

akoo pae berkata...

haha potong sbb dah nak smbung blaja ea?

SoLy SoLicious berkata...

botak?.. OMG... hahaha....

RepublicAku berkata...

apa brg potong rambut bhai...tu kaca mata kasi tukar ctclens la baru raya...keh3

kaler biru cun...:)

[sutera kasih] berkata...

hehe rambut raya ke freaky :)

cucu umie berkata...

hehe..upload jgn tak upload..ayie pon nak pi gunting rmbut juga..mungkin esok kot..hehe

Dr. Fox berkata...

terbaik nak botak... hha

sergeant keroro berkata...

hai abang hensem :P

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

CEPAT UPLOAD !! :)

 
Related Posts with Thumbnails