Jumaat, 12 Ogos 2011

Gila Sombong Mamat Tu !!

Lepas terawih tadi aku balik seorang diri dengan berjalan kaki. Masa nak sampai kat rumah, aku lalu di satu jalan yang mana di seberang jalan ramai geng remaja yang sedang melepak. Aku buat tak endah je terus berlalu pergi. Masa lepasi geng remaja di seberang jalan tu, aku dengar ada orang panggil " Daus " beberapa kali tapi dengan nada yang perlahan.

Aku fikir mungkin salah dengar kot jadi aku tak berpaling mencari siapa pemanggil nama aku tadi. Lepas tu tiba-tiba ada suara kuat yang panggil " Daus !! ". Aku pun pandang ke seberang jalan di tempat geng remaja tu lepak. Ehh ada orang panggil aku ke ? Siapa pula yang panggil tu ? Aku tengok semua geng remaja tu pandang ke arah aku.

Alamak semua pandang aku, gila takut.. Aku masih tak tahu lagi siapa yang panggil nama aku tu kerana ramai sangat kat seberang jalan. Jadi aku pun angkat la tangan sambil bagi senyuman kat sekumpulan remaja di seberang jalan walaupun aku tak tahu siapa yang panggil. ha ha ha

Lepas angkat tangan dan senyum, aku sambung berjalan untuk balik ke rumah. Tiba-tiba aku dengar ada satu suara kat seberang jalan " Sombong gila dia sekarang " .. Haiihh kata aku sombong pulak ke ? Dah la aku angkat tangan dan bagi senyuman, last sekali kena cop sombong jugak. Lantak ko la labu =_=

p/s : Tapi aku tak tahu pun siapa panggil nama aku tadi... LOL

Comments
30 Comments

30 ulasan:

sergeant keroro berkata...

sabor jela, haha XD

mizmarmalade berkata...

Bukan sombong nmanyer tu, cuma x perasan je.. kan? hehe :p

mas saari berkata...

orang sekarang, memang susah nak bersangka baik!

Shaherah berkata...

ade tak kena mental mamat yg pnggil freaky tu.. hahaha..

cik Beskod berkata...

alahai.. pernah gak kene cop org sombong dulu huhu.. btw sbr je la ye huhu

cucu umie berkata...

sabo shjelah bro... biaselah tu...

Fara Ada berkata...

ignore jek....huhuhu

nurul nadia nasir berkata...

sabor je lahh..bile kite dah senyum sampai senget pipi pon maseh sombong lagi kann

syrupmasin berkata...

haha..peminat misteri kau kot :D

NA berkata...

Freaky kena tanya sape yang panggil tu?

-wina1979-

peachippo berkata...

haha..boleh pulak camtuu..
tapi yelah kan kalu nak pergi depan2,xkan nak tyer pulak sape ni...lagi lah dilabel tak sedar diri..hahahha..sengal :P

Siti Nadzirah Zakariah berkata...

pulak dah =.=' biasenye mmg cm tu. kite bukan nye robot nak ingat sume org yang pnh kenal kite. huhu. sabar jelah.

Lea IsNaw! berkata...

hehehe
diorg ajak ko lepak ngan diorg ler tu

Luqeem™ berkata...

lain kali kena tnya sape tu...org skrng kna tgur face to face bru org kata x sombong..emm

SoLy SoLicious berkata...

la.......depa saje la tuh..... tak pun ,
balas la cm gini

" ye ade ape? sape pggil sy? nak autograph ke?"


hahaha... ok x??heeee

TYNTHA LANA berkata...

Ala freaky..bukan awak kot yg diorg ckp sombong tu,hehehe. Lgipun freaky kan da usaha pandang n siap angkt tgn lagi.. :)

kiz berkata...

dah ler gila..sombong pulak..haha..diaorang sesaja nak main main tu..kalau betul..masa kau dah berpaling tu mesti orang yang panggil kau tu keluar dari kumpulan tu..ehh..entahlah

Nur Zalfa Afra berkata...

haha x tahu sape salah

aimie amalina berkata...

ayoooo
siannye..xpela yg pntg Tuhan tawu niat kite ann =)

Syazwan Che Deraman berkata...

hehehe..bakpo nyo gitu mo g kato sombong..hahaha

shaliza khairi berkata...

hehe. salah tafsir daa. karang esok lusa ada la tu orang tegur awak pasal 'kejadian' tuh. hehe~

aremieroul berkata...

orang ke tak tu..? lalala..~

peNulis SeNjA berkata...

muehehehe .. aku yang panggil .. huhuhu sombong tol ko kang .. ape ape .. nak peninju ?

aiman berkata...

ye ke orang hehe? xpe.. biarkan,..

tikin berkata...

sabor je la..hehehehe XD

Anif Abdullah| AA berkata...

diorang nak suh kau lepak sesama letteww..haha..

SITI NOORNADIYANA berkata...

kesian betol. tak pe lah. laen kali pegi kat dieorang. salam peluk2. baru dieorg cakap x sombong. hehehe.

myra yusreena berkata...

abaikan je ape pown yg org cakap sal kite..

who r they to judge us kan..

NMH berkata...

hahha..atoyai..suka hati je nak cop orang sombong..biarkan je! tak kasi ape pon kalau pikir benda tuh sampai tak tido malam..hee

Mambang Terbang berkata...

ada hantu ada hantu xD ekekekee...

http://violencexx.blogspot.com/

 
Related Posts with Thumbnails