Ahad, 28 Ogos 2011

Gila Blog Punya Pasal

Trafik menjunam jatuh yang amat sampaikan Sergeant Keroro tak layan blog dah. Dia pergi layan bola dan tinggalkan aku seorang diri. Walaupun ramai dah tak online dan tak tengok blog, tapi aku tetap nak update juga sebab aku ni dah jadi ketagih pada benda ni. Malah pada Hari Raya nanti pun akan update juga tapi Hanya melalui mobile blogging je. Gila nak bawak laptop pergi beraya. ha ha ha

Ada orang baca ke ? Kalau tak ada pun tak ape dan memang rasanya takde orang pun akan lawat blog aku pada hari raya nanti. Ahh ada pembaca atau tidak, itu semua tidak kisah. Janji aku tulis dan update apa yang aku rasa nak sembang dalam blog ni. Mungkin aku akan banyak update pasal makanan raya yang aku makan pada hari raya nanti.


Cakap pasal makan, aku pun nak senaraikan beberapa makanan yang aku rasa nak makan sempena syawal menjelma ni. Jom layan senarai makanan yang aku nak makan raya ni :

- Satay ( Wajib )
- Lemang dan rendang ( Pon wajib )
- Nasi minyak, nasi dagang, segala jenis nasi yang ada
- kuih raya, biskut raya
- Minuman yang best.

p/s : Habis raya masuk hospital sebab makan tak kawal. LOL

Comments
20 Comments

20 ulasan:

Zul Fattah berkata...

nak satay best? mari tempat aku r..
satay baung.. best wo..

Syazwan Che Deraman berkata...

buleh doh nak g dumoh nie.
heheh

Ezad Skytech berkata...

apa yang nampak sedap depan mata..confirm aq jamah..hee~

Bigdaddyz berkata...

baju raya lah mahu ada ...wajip tu...hehe

ieyza afieyna berkata...

sedapnye.. hee
rumah kat mane ?
nak p raye nie..hekk hek.. ;P

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ berkata...

selamat hari raye!!:)

cayob berkata...

ye lah geng!...aku pun macam tu juga...hari ini pun dah down view kt blog ku....mimang macam tu ke bila nak raya??? maklumlah..aku ini blogger baru. Kali pertama beraya di dunia blogger..hehehe....

shiema sufian berkata...

ade je punye yang online tuh. btw, shiema pon rase mcm tuh jugak.

SoLy SoLicious berkata...

jom same2 update belog..heeee..

p.s : satey sedap.. nak2!!..heeee

SITI NOORNADIYANA berkata...

uisy! dah terbayang2 makanan depan mate dah ni. :P

p/s : selamat hari raye. ^^

Nur Najwa berkata...

suka lemang... =D hehe

sergeant keroro berkata...

aku masih tak ada mood nak raya, haha

ADEEYA berkata...

satay yummm yummm ~

PeRmAtA bIrU berkata...

huhu... bestkan raya... semua makanan yang best2 leh makan free..:)

schaze zainn berkata...

so kalo tak nk msuk spital, kena la kontrol mkn..hihi

tak salah nk mkn byk, tp kene berpada2 la..ekeke

[sutera kasih] berkata...

wahhh mobile blogging..bestnyerr..tp nnti beraya, HP pun x pandang lg dh nnti..biasala perempuan kan hehe

kiz berkata...

kau update je..aku baca..sebab aku baru beli ipad 2nd hand ni...semata-mata untuk online masa jalan raya..lagi gila blog aku ni dari kau firdaus...hahahahha

Belalang Hijau berkata...

dah 2 tahun berturut-turut hari raya pertama lepas sembahyang raya, belalang terus bawak mrs.belalang g spital sedut gas sebab penat,mkn lemang ngan ketupat bnyk sangat...ngee

syarifahsidrus berkata...

obses dengan blog ni..haha

ohhh..satey wajib ye hari raya?hehe

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

boleh montel macam ni :)

 
Related Posts with Thumbnails