Selasa, 16 Ogos 2011

Facebook Fail Pulak

Tengah aku syok duk lihat profile dan cuba untuk baca entri yang ada kat group blog di facebook, tiba-tiba je FACEBOOK FAIL PULAK. Adusss dah la fail lepas tu aku hanya terkebil-kebil tak tahu nak buat apa. Lepas kebil-kebil, aku cuba la refresh browser tapi hasilnya tetap sama dan menunjukkan mesej yang sama seperti di bawah ni :
haiyaa apa pasal jadi macam ni ? Ada system error ke ? Aku tunggu jap beberapa minit dan lepas tu aku try refresh balik. haaa nasib baik dah elok semula. Risau gak aku kalau tiba-tiba akaun jadi unavalaible terus. Ngeee apa pun terima kasih Facebook kerana telah baiki secepat mungkin masalah yang melanda tadi.

Comments
19 Comments

19 ulasan:

kiz berkata...

selalu sangat guna FB tu..tu yang rosak tu..haha

hira berkata...

saya jarang update facebook. buat tak tau sudah. haha

gadis melayu berkata...

tue klu fb.. klu blogspot lg haru.. huhuhu..

mizz_pua berkata...

eh..aq pun td kne jgak..xtw la..cuak giler..xnk buat acc bru..

~syue syada~ berkata...

haha.sama lah tadi. cuak lah jugak. org lain ok jerk !

trus tweet mintak tolg td..hehe

sergeant keroro berkata...

aku elok jek, HAHA

cucu umie berkata...

fb sungguh memahmiretis seperti bro..heheh

RepublicAku berkata...

rajin kau berFB ...aku dah bersara ...keh3

siti kektus berkata...

dah jrg berfb. hukhuk

peNulis SeNjA berkata...

fb retis kena ben hahaa

Mr Rileks berkata...

fb nie byk sgt proses updating kot.. hehehe..

wan_cikgumuzik berkata...

wieeuuuwww...!! cuak beb..!! sib baik aku tak kena.. haha

[sutera kasih] berkata...

biasa gak kena cmtu..fb tgh repair tu hehe

IMANSHAH berkata...

FB gua ok je

Cik Meyo berkata...

fb aku kena hack terus ==

NadiRah berkata...

nad pon jd cmni gak aritu..huhu

Luqeem™ berkata...

huu.dah kena hack la tu..

cik aisha berkata...

saya pn kena camtu gak smlm...mmg tgh maintenance kot fesbuk...tp kejap je la.

.izzati liyana. berkata...

fb selalu cmtuh. maybe die tengah upgrade ke maintainance ke apetah.

 
Related Posts with Thumbnails