Isnin, 15 Ogos 2011

Esperimen Tidak Menjadi. Ha ha ha


Berdasarkan entri yang agak lucah dan mengarut mengikut idea kepala otak aku yang sewel kat SINI tadi, nampak gayanya experimen agak FAIL !! dan juga gagal. Wuahaha mungkin banyak yang aku masih tak tahu untuk meletakkan entri blog di halaman pertama enjin carian Google.

Apa pun gagal sekali tidak bermakna gagal selamanya. Lain kali aku akan cuba dengan cara lain pulak. Tapi lepas ni aku kena study juga. Tak boleh main redah buat macam tu je. Nanti sampai bila-bila pun tak akan berhasil kalau buat tanpa fikir dan tanpa ilmu.

p/s : Wah Innity dah bertambah dengan banyak :P Jadi gembira balik :D


Comments
19 Comments

19 ulasan:

Syazwan Che Deraman berkata...

rajin demo bereksperimen.
untungla dia..
pakai innty.
kawe tak layak lagi..

SITI NOORNADIYANA berkata...

masyuk pakai innity. heee.. XD

syrupmasin berkata...

haha..bagus bereksperiment :D

SoLy SoLicious berkata...

gigihnye bereksoerimen~

Luqeem™ berkata...

haha. bulan puasa, mana la nk jadi, semua jd alim..haha..try wktu raya, konfem jd..

p/s: esok aku rasa menjadi la tu eksperimen..hehe

peh innity sah dh ribu2 kan

aimie amalina berkata...

pehhh
ajin no cek freaky nih..hhhihi

Ezad Skytech berkata...

rajin betul ko buat eksperimen..
aq pon tengah try buat..hee~

Cik Sara berkata...

wahh...sempat lagi bereksperimentasi ek? hahaha...

aRa ❤ aFiq™ berkata...

usaha tgga kejayaan.. hehe

ainondreamergirl♥ berkata...

nnt buat experiment lg. hahaha :D

kotak bulat berkata...

rajin tol...main ngn seo ek..

kotak bulat berkata...

rajin tol...main ngn seo ek..

sergeant keroro berkata...

jangan putus asa :P

wan_cikgumuzik berkata...

perrrgghhhhh...!!! tak lama lagi jadi otai SEO laa nihh.. dasattt...!! tabik spring lahh..

cuba laa kali tgk tang mana silapnya.. entah2 google angap ko spammer apa?? sbb tuu tak de.. huuhuhu... sila cuba lagi..

kiz berkata...

SEO ke..hebat2

wan_cikgumuzik berkata...

welcome bro.. selamat mencuba.. kalau menjadi, jangan lupa bgtaw aku.. huhu.. lagipon keword yang kopertaruhkan tuu sangat susah..

apa kata ko try keyword maria ozawa.. pastu tulis sket2 link ke entri maria ozawa aku.. yan tuu pon salah satu teknik jugak tuu.. terbaeek dowhh..

aku hari2 dapat trafic nama maria ozawa bogel.. padahal aku bubuh gambar tengkorak jerr.. kah kah kah

fiq. berkata...

cube lagi =]

[sutera kasih] berkata...

siapa la tu dok cari maria ozawa tu kan hehe

takpa, usaha tangga kejayaan hee

cucu umie berkata...

ggl sekali tidak bermakna ggl selamanya

 
Related Posts with Thumbnails