Jumaat, 19 Ogos 2011

Entri Sebelum Sahur

Sekarang pukul 4 pagi dan dalam pukul 4.30 aku kena kejut emak untuk masak makanan sahur. Semalam punya sahur makan kuey teow goreng basah. Perghh gempak kan sahur makan macam tu ? hu hu bole tahan la gempaknya kerana selera aku waktu sahur pun sangat tinggi berbanding buka puasa.

Tak tahu kenapa puasa kali ni selera waktu sahur lagi tinggi daripada waktu berbuka. Kalau berbuka biasanya aku ambil nasi sikit dan makan sekejap dah rasa kenyang. Tak perlu nak tambah berpinggan-pinggan lagi. Minum air pun sama habis segelas dah tak tambah. Dah cukup dan dah rasa kenyang.

Hurrmm kalau waktu sahur ni la yang habis semua selera datang. Rasa nak makan itu, nak makan ini sampaikan mak aku penat tak tahu nak masak apa waktu sahur. Last sekali goreng telor dadar makan dengan ayam goreng dan kuah gulai. Perrghhh berselera sampai tambah 2 pinggan tuuu..

Telur dadar ni macam perempuan. Kalau tak gebu , maka tak sedap la. ha ha ha dah merepek awal pagi.. ngeeee

p/s : Jap lagi aku nak buat telur dadar la.. dah lapar sangat ni =_=

Comments
8 Comments

8 ulasan:

nafizah md padzin berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
pengemis Cinta~ berkata...

Selamat bersahur dengan telur dadar gebu..hehe;)

Luqeem™ berkata...

awal masak. mak aku masak pun pukul 5 lebih..hehe..

pamie berkata...

selamat berpuasa bro..

Saiazuan berkata...

haha slmt brsahur

Ezad Skytech berkata...

sahur da nak habis ni..
selamat berpuasa.. :)

CikMiMiey berkata...

perghh .. kalo bt telor dadar masokkan myonis skali mmg gebu !!

Hanie_Dew berkata...

wuwuwuwu dah lama tak makan telur dadar. menu feveret tu. campur cheese, mayonis, letak white pepper sket. maveles!

 
Related Posts with Thumbnails