Khamis, 18 Ogos 2011

Dia Buat Hal Pulak Dah !!

Haihh hari tu buat dah hal, hari ni buat hal lagi. Esok dan lusa pun boleh jadi dia buat hal jugak. Sampai bila la nak serik dan jadi baik ? Sikit-sikit buat hal. Macam dah takde benda lain je nak buat kan ? Udah le tuu.. Jangan duk buat hal lagi. Kesian kat orang lain kalau kau buat hal tau. Menyusahkan je orang yang masuk ke blog je tau.

Aku tahu aku ni bukan siapa pun nak sound kat kau. Malah aku boleh dikategorikan sebagai tak layan pun nak sound kau. Ehh alamak aku dah terlebih emo pulak. Ok sebenarnya aku tak nampak kotak Follower kat dalam blog aku ni. Huwaaa takkan la kotak Follower ada masalah lagi ? Aku tak nampak pun kotak follower.. Oii kotak follower, ke mana kau menghilang haa ?

P/s : Korang ada nampak tak kotak follower aku ? Hurmmm =_=



Comments
8 Comments

8 ulasan:

Luqeem™ berkata...

takde..ko pasang je yg float punye..

Fara Ada berkata...

aa...xdela wei...gegegege...

Ezad Skytech berkata...

aq nampak...serius..

PeRmAtA bIrU berkata...

saya nampak kat atas tu..:)

~~Ticer Wann~~ berkata...

nampak

aiman berkata...

nampak..see..

diana berkata...

tak nampak..
hilang kemana???

iMah berkata...

minggu ni kotak follower asek ilang je..
pdhal follower bukan ribu riban nak men ilang2..

 
Related Posts with Thumbnails