Ahad, 14 Ogos 2011

Boo Atlet Negara Sendiri... Kes Bangang

Ni la dinamakan kes paling tidak cerdik di dunia. Aku tahu la Lin Dan sangat hebat dan aku sendiri pun penyokong Lin Dan. Tapi kalau ye pun peminat Lin Dan, jangan la sampai atlet negara sendiri pun kau boo !! Nampak sangat akal kau ni pendek. Rakyat Malaysia yang lain menyokong Lin Dan pun takde nak boo kat atlet negara sendiri. Mereka masih boleh fikir dengan waras.

Kesian pulak aku tengok kat orang yang boo atlet negara sendiri. Memang tak sedar diri betol.

P/s : Gud Luck Malaysia :)


Comments
23 Comments

23 ulasan:

bombay berkata...

yang boo tu entah2 pegang raket pon xreti..haha..:)

SITI NOORNADIYANA berkata...

agung2 kan org luar. gini lah jadinya. T_T

butterflyana berkata...

Orang kita ni memang segelintirnya bangang-bangang belaka.

ish3

~~Ticer Wann~~ berkata...

wahh bleh plak camtu ehh.. nak sokong Lin Dan pun sokong la pe hal sampai boo Chong Wei lak? ish ish ishhh

SoLy SoLicious berkata...

nak kena semelih ke tu...hahah.

sergeant keroro berkata...

hehe, aku sokong chong wei :P

Siti Nadzirah Zakariah berkata...

tak payah duk malaysia lah mcm tu. ape dah kes =.='

Syazwan Che Deraman berkata...

nak kena tampor nie.
tak da semngat patriotik lansung.
merdeka dah nak dekat dah.

'mitchie' yusoff berkata...

bodohnya org ar .... boooo ar org tu ..

Luqeem™ berkata...

sbb tu malay xde yg main, takut kena boo dgn orang sendiri..sama je mcm bole sepak..

CIK PARO! berkata...

xde semangat 1 malaysia betullah!

Cik Ct berkata...

tu dia.. sampai gitu skali.. ape laa kne.. haha.. wlu ape pun.. die dh byk bekorban utk mlysia.. dgn kritikan ag, dgn kepenatan.. ble tgk die perform, meleleh2 peluh die.. x kesian ke??.. ble kalah, sume pihak nk hentam.. patot laa sukan mlysia x bpe nk maju.. NO SuppOrt from Residents!
peace Mlysia!!..
Mlysia boleh!

GaRy™ berkata...

memang patut kena hukum gantong teros... huhuhu~

c genk bah ne berkata...

genk akui Lin Dan mmg mmpunyai permainan yg bgus tp tak kurang hebatnya Lee chong wei..

tp jgn la boo.. adoi..

Syuxer berkata...

ala biasala bro..komen pum pang pum pang..try pegang raket? mahu benjol dahi kena smash dari datuk lee chong wei hehe..

berdasarkan komen2 diatas dalam fb tuh, dorang mungkin bergurau je kot..hhuhuh agak kasar tapi itula hehe..

aiman berkata...

hehe.. cakap sebelum menaip.. itu penting..

Fathiah Hamim berkata...

short minded people.

Saiazuan berkata...

ape nye prangai la diorng tu.. klu nk melawak pn agk2 la

akaSHa berkata...

nmpk mcm x ada smgt ptriotik lgsung..at least kena imbangkn antara minat dan maruah ngara

Diana @ bilakukatacinta berkata...

kalau tak sokong dah lah...ni nak main Booo Booo pulak..ape kes??

akoo pae berkata...

huu ampeh btol yg boo tu..
meh sini akoo terajang..hoho

shaliza khairi berkata...

haha. hampeh je manusia yg boo atlet negara sendiri tu. mula tak sedar diri la tu. tindakan kurang bijak.

cucu umie berkata...

aishh..manusia2 manusia..altel sendiri mahu dicemuh..cuba dia yg pi lawan sane...

 
Related Posts with Thumbnails