Rabu, 31 Ogos 2011

Blog Mencari Publisiti Murahan

Haa ? mencari publisiti murahan ? mencapub ? Rilekss.. ni bukan entri hentam mahupun entri sentap. Ni hanya la entri syok sendiri daripada aku. Memandangkan semester baru pun akan bermula maka kehidupan aku akan sibuk sedikit dengan kelas dan aktiviti universiti. Oleh itu segmen Seminggu 100 Follower mungkin tidak ada lagi sampai la diberitahu suatu tempoh akan datang.

Bila segmen dah tiada, apa nak dibuat dengan blog nombor 2 tu ? Nak Delete ? Huuii sayang wesss nak delete blog aku yang nombor 2 tu. Ada lebih 600 backlink yang telah pun di index oleh saudara Google. kalau delete agak sayang la semua tu. Jadi setelah fikir dan tanya pendapat beberapa orang, aku cadang nak buat blog tu sebagai tempat mencapub = mencari publisiti murahan .

Maksud aku blog nombor 2 tu aku akan post hanya entri bergambar mengenai diri aku je. Kenapa tak post gambar di blog ni je ? Menyusahkan dan melecehkan la. Aku dah cakap, aku nak MENCAPUB. Kalau aku letak gambar mencapub dalam blog Firdaus Life ni, aku rasa memang tak ada orang kot nak masuk sini lagi kerana loya dan jijik tengok gambar mencapup aku.

Bila takde orang masuk blog aku, trafik jatuh. Bila trafik jatuh, maka income Innity pun jatuh. Bila income jatuh, maka aku pun sedih. Bila aku sedih, aku akan makan dengan banyak. Bila makan banyak, aku gemok. Bila gemok, aku sedih lagi. Lepas tu aku makan banyak pulak. Sampai ke sudah duk ulang benda sama. LOL

Oleh itu, aku dah jadikan blog nombor 2 tu sebagai tempat mencapub bagi diri aku. So I've decided to post at least a picture a day. itu paling sikit la. Kalau aku mencapub banyak, maka banyak la gambar di post di blog tersebut.

p/s : Ini link ke blog MENCAPUB aku >> http://aku-freaky-falcon-2.blogspot.com/
Comments
25 Comments

25 ulasan:

Cik Bell berkata...

selamat mencapub.HAHAHA ;p

faridah nazurah berkata...

haha boleh aje mencapub banyak2. mesti ada yg nak tgk. hehe

Zul Fattah berkata...

haha..makan la ko Oh.. sampai gemuk.. haha.. makan lagi.. makan lagi..

Oh.. demo jange delete blog 2 demo.. kawe ado masok.. nk cari list blog.. haha..

meaw berkata...

mencapub la anda,hiks :)

Wyna Nubies berkata...

As Salam,

mencapub..pelik bahasanya..huhux

kotak bulat berkata...

gemuk itu comel ok..hahhaha...

Ezad Skytech berkata...

selagi boleh makan..makan je..hahaa~

CIK PARO! berkata...

sedih makan sedih makan pastu obesiti..
jgn2 xbaik..
eheheheh

mizmarmalade berkata...

Amboi... good idea tuu, ehek! :p

SuzaDin berkata...

hahaha ... mencapub abis ! ... xpelah lh letak jer gmbr pape jer ... jnji de post baru ... selamat hari raya !

Cik Siti Aziz berkata...

nak jadi mcm uncle srius tu ke?hiho

SoLy SoLicious berkata...

isyk2...kesan sampai mkn byk2...haish...

Wanie berkata...

hahaha..bagus2..at least blog tu tak sunyi..oncome pun masuk..:)

berat blog tu sbnarnye bergantung bape lame kite blogging ke?sbb nye sy dah lame bukak blog tu, mungkin sbb tu saiz besar?

Bigdaddyz berkata...

ok gak tu yg penting kita happy dgn apa yg kita mahu lakukan...utk diri sendiri kenapa tidak...:)

Wanie berkata...

owh..ingatkan sbb usia blog..hihi..thanks ye baru tau :D

boleh lak typing error tadi..
*income :)

Clara berkata...

Erkk.. sebut dia mencapap kan??

Or mmg mencapub?

btw, mse form 4 baru taw makne mencapap tu carik publishiti murahan.. yg tu pown mse pndh ke SBP. Kalau tak smpai skunk tak taw..

'mitchie' yusoff berkata...

nak join leh ... suka mencapub ... ahahaha

kiwi berkata...

haha, idea bernas tu. boleh tumpang sekaki? :P

Saiazuan berkata...

haha letak gmbar aku skali.. nk gak..haha

sergeant keroro berkata...

apa kata ko letak gambar aku, lol

cucu umie berkata...

hehe..selamat mencapap lh bro..lalaal

kiz berkata...

lalala..bantai je laa firdaus..janji best..haha

Bella berkata...

Hahaha....

iMBobo berkata...

jangan delete, syg tuu.. bila nak buat segmen lg?hehe

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

woahhh , sudah2 le makannnnn ... heheh :)

 
Related Posts with Thumbnails