Khamis, 11 Ogos 2011

Blog Hodoh Gila Yang Amat !!!

Jom lawat dan follow senarai blog kumpulan 12 di SINI .


Masa baca entri kak diana yang bertajuk Warna Blog Kamu Tu... Sakit Mata Akak, aku jadi teringat pula situasi masa mula-mula buat blog. Masa tu baru je beberapa jam buat blog dan masih tak faham apa-apa pasal sistem Blogspot ni. Jadi aku pun ada la selongkar Template Designer tu untuk skodeng dan ubah style template blog aku.

Lepas bersusah payah dan penin kepala, akhirnya siap juga aku edit rupa blog. Sekali tengok sangat puas hati. Dalam hati duk puji " Hurrmm lawa juga blog aku edit ni " . Nak tengok macam mana rupa blog aku masa tu ? Jeng jeng jeng jom tengok gambar kat bawah..

Ni Blog Komputer aku.. dulu macam ni la rupa blog aku..

Ha ha ha lawa kan ? Dulu bagi aku memang dah cukup lawa macam ni. Sekarang bila aku tengok balik, rupa blog macam Setan !! ... ha ha macam mana la dulu aku boleh kata rupa macam ni sangat lawa. Mungkin kerana masa tu otak masih lembab pasal blog dan tak tahu apa-apa pun. Dah la warna mengarut dan background tak leh blah silau mata :P

Eleh aku cakap je lebih. Macam la sekarang ni rupa blog aku lawa sangat. Background merah sekarang ni pun sangat menyilaukan mata. Tapi ... tapi... merah nampak sangat cool dan nampak sangat gah =_= .

Comments
21 Comments

21 ulasan:

My Name is Mar berkata...

Takpe bro..
Skrg lu dah profesional!

Farhan Hanif berkata...

mana nk dpt template camni? selalu aku jumpa yg berat2 gila la...klu boleh aku nk letak header aku tu sekali...

aiman berkata...

pengalaman mematangkan.. :)

Luqeem™ berkata...

haha. dulu blog aku macam tu la, kaler maroon + navy blue. peh mmg sakit mata tengok..:D

sekarang ok la sikit..:)

Syuxer berkata...

bro hacker ke dulu2..heheh..template dulu2 cam matrix..heheh

Freaky berkata...

mar : tang mana profesional tu ?

farhan : Google dengan keyword " wordpress theme for blogspot "

aiman : :D

luqeem : haha adoiyai

syuxer : erk takde la hacker :P

sergeant keroro berkata...

memang cool, hehe XD

RepublicAku berkata...

bosan ...tukar lagi kan....brg free..keh3

PeRmAtA bIrU berkata...

cool la blog nih... ya yang dalam gambar tu memang silau mata.. hahahah.. sama la dulu mula2 buat blog, memang x pandai semua tu.. hahah.. adoi.. tapi sekarang dah bleh faham dah sikit2.. x nak silau2 sangat dah.. hehehh

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahahaaa . tolong .. tergelak guling2 Tia . macam setan ?? hahahaaa . biasalah , masa mula2 semua zero . heee . sekarang u the bro :D

Ezad Skytech berkata...

biasa la bro..mula2 mmg la mcm tu..hee..

Fathiah Hamim berkata...

hehe fa punya pun dulu rasa pergh gila hebat background siap kelip2 lagi. haha

btw, merah neh tak silau pun. =)

peNulis SeNjA berkata...

huhuhu dah otai

ILA HonEyBuNNy berkata...

haha...

ada lak kata gitu..lawak la..ehhe

xpa..merah itu berani kan...;-) kenyakinan...

kiz berkata...

confirm dulu kau minat filem matrik tak pun teruja sebab pertama kali dapat kad matrik

cucu umie berkata...

apcal mcm setan plak bro...aishhhh

IZYAN KAHER berkata...

mana ada setan sangat kaler hijau tuuu ..^^ mysterious ape cmtuh:) hijau kan kaler syurga.

yg merah ni yang setan sikit . hahah!^^

entry serious !
http://supersapienstory.blogspot.com/2011/08/blogspot-blogpot-apa-bezanya.html

Cik Asma BLuppy berkata...

wow... kod misteri ke kat background tu? hihi

sy punya lgi hodoh la...huhu

Clara berkata...

silau mata pndg..

layout ni oke... simple and nice..

NadiRah berkata...

blog Nad silau x???

Siti Nadzirah Zakariah berkata...

masa mula2 buat blog konon blog pink sendiri paling cun. bila dah rajin bw alamak baru tahu huduh nye blog aku. huhu..

 
Related Posts with Thumbnails