Selasa, 23 Ogos 2011

Awek Cun Chat Bersama Firdaus... Jangan Jeles

Beberapa hari lepas masa aku tak tidur malam duk melayari internet dan blogwalking, tiba-tiba ada bunyi mesej masuk melalui chat facebook. Ehh siapa pula yang nak chat dengan aku pukul 3 pagi ni.. Hantu ke ? Kalau hantu aku tak nak la chat, nanti demam pulak seminggu kalau chat dengan hantu.

Aku pun tengok la kat facebook, wah !! memang ada orang yang hantar " Hi " kat aku dan orang tu pula adalah AWEK CUN. Ehem ehem takkan hi je ? Aku pun dah perasan tak tentu pasal.. Nak chat ke tak nak ? Kalau chat nanti syok pula. Hurrmm jadi aku jual mahal dengan tidak layan chat dia. ha ha ha kejam kan ?

Hari ni awek cun yang sama chat fb aku dengan ayat yang sama. Ok la kalau aku sembang mesti tak ada yang percaya kan ? Meh tengok gambar kat bawah sebagai bukti :
Haa percaya dah ? Aku kata tak mau percaya. Tapi aku tak balas pun chat dia tu. Aku kena jual mahal sikit beb sebab aku kan lelaki. ha ha tiba-tiba je aku merepek. Kepada kaum lelaki, lepas ni kalau ada awek cun yang tegur kat facebook, tak payah layan. Kita kena jual mahal sikit tau.

p/s : Sebenarnya aku tak balas chat tu sebab itu adalah VIRUS. ha ha


Comments
26 Comments

26 ulasan:

Alya EsprĂ©zzo™ berkata...

tak CUN pun?? okbai

faridah nazurah berkata...

haha baru je nak jeles. tapi rupanya virus je. fuhhh terus tak jadi nak jeles. hehe

Freaky berkata...

wuahaha gila kejam ko alya..

HAFIZAL berkata...

ohhh...kalo bukan virus dah lama kau layan kan freky

Freaky berkata...

hahaha kantoi :P

mizmarmalade berkata...

Lol.. hehe.. virus dari awek cun rupanye.. kih3 :)

cik najihah berkata...

hahaha...bahaye tu..

cik najihah berkata...

hahaha...bahaye tu..

cik aisha berkata...

har3...virus berupa awek cun...;p

Fadzli Amir berkata...

Salam kenal Bro...
Kalau aku mesti aku layan, sebab aku tak tau yang tu virus...hehehhe

Luqeem™ berkata...

haha..aku stakat ni dah 2 org awek cun layan aku..

[sutera kasih] berkata...

virus rupanya..fuhhh..nsb bek tak reply kan

Wanz Mejuez berkata...

aku cun lagi... wahahah


aku cun lagi... wahahah

zareliqa afiqa berkata...

owh..virus upeny,patut ler tak layan~
hihihi :))

Wanz Mejuez berkata...

aku online guna hp... tu pasal terdouble kata.. .



aku online guna hp... tu pasal terdouble kata.. .

sergeant keroro berkata...

haha, namee cun lagi :P

SoLy SoLicious berkata...

konklusinye, virus cun..hahahaa

aimie amalina berkata...

hahhaa
virus cun serg freaky =p

irwan miswan berkata...

aku banyak kali kene...kawan2 aku takkan nye nak chat gune "hi" ni. diorang teros cakap, " hoi ko katne,lame tak jumpe, makin gemok ko sekarang"
huhuhuhu cisssss

Zul Fattah berkata...

oh..ado ore jelous demo la..? haha..bare smart payoh r..

Umie Artoqiemie berkata...

hi
how are you?

pamie berkata...

kalau balas "hi" tu, dapat reply

"wanna laugh ? :)))"


fb makin tak best, virus dah macam kuman..tak mati2..pandai berevolusi pulak tu, macam2 jenis ada..

Miracles Of Life berkata...

ooppss ..virus~ :P

ainondreamergirl♥ berkata...

hi, how are you ? wanna play ? hahahaha

virus gila d fb.

AnAk dEneSor berkata...

cet bru je nk percye ko x layan perempuan cun..tipah tertipoo upe nye virus..hahaha

SuzaDin berkata...

kantoiii !

 
Related Posts with Thumbnails