Ahad, 14 Ogos 2011

Aku Rasa Nak Makan Murtabak


Rasa nak makan murtabak tapi.... tapi... dah habis !!!... Adusss macam mana ni ? Rasa nak menangis je. Gila Gersang nak makan murtabak. Sedihnyaa.. kesedihan sekarang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata. Rasa macam nak pengsan je bila tiada murtabak. Nak menangis dulu la.. isk isk
Comments
15 Comments

15 ulasan:

Luqeem™ berkata...

beli roti john je ganti murtabak..hee

yad'z berkata...

aloo.. ciannye.... esok2 kan boleh... takmoh nagis.. takmoh nangis. huhu

Panggil aku Han berkata...

alolo..hudus nye nangis..hahah

eva berkata...

perghh lapaa! tp hari ini tak g bazaar sbb demam.. huhu

SoLy SoLicious berkata...

takpe, moreh nnti ade..tak pun beli esok awal2...hahaha

Ezad Skytech berkata...

aq da berapa hari ni tak pergi bazaar..mmg sekarang ni rasa nak makan murabak je..haha~

i'm ezza haniza berkata...

sedihnyeee..jgn kempunan ..

Nur Hamizzah berkata...

esok pergila la awal sket. haha. kalau boleh sebelum pak cik tu bukak gerai lagi dah tunggu dekat situ. haha

kaizen berkata...

len kali ko upah jer brader y jual murtabak tu masak murtabak tiap2 hari kat ko... hehehe

*ini pon kire gersang ker??

NMH berkata...

terliur tengok murtabak tuh..aish

kiwi berkata...

alolo, suka murtabak ke. hehe esok beli la awal2 so tak de la murtabak tu habis

akoo pae berkata...

hehee akoo kureng la murtabak..makan sket, pastu tak abes.muahaha

sergeant keroro berkata...

aku baru lepas makan murtabak tadi :P

[sutera kasih] berkata...

malam semalam punya semalam, dh mkn murtabak heee

cucu umie berkata...

nasib baik tadi dpt merasa mertabak..huhuh

 
Related Posts with Thumbnails