Isnin, 8 Ogos 2011

Aku Nak Tinju Kopi

Jom lawat dan follow senarai blog kumpulan 5 di SINI .


Ikutkan plan, ingat nak tidur lepas subuh tadi. Tapi sampai sekarang masih tak boleh nak lelap. Ni la akibatnya kalau minum kopi masa sahur tadi. Sampai sekarang masih segar otak dan mata ni. Pergghh memang terbaik la minum kopi sahur tadi sebab dah lama aku tak minum kopi.

Kali terakhir minum kopi beberapa bulan lepas kat hotel sempena sambutan birthday kawan kepada kekasih aku. Kopi hotel pun sedap gila bai. Dah la pekat lepas tu tambah kreamer kasi lemak dan berkrim sikit. Perghhh sampai bercawan-cawan aku minum. Lepas habis, terus tambah, habis lagi, tambah lagi. Ada dalam 10 kali aku tambah air kopi. Betol-betol Ho Liao.

Oh Kopi.. Aku sayang kau

Sebelum ni yang buatkan aku ketagih adalah nescafe. Nescafe pun terbaik juga dalam bab aroma dan rasanya. Sungguh harum, manis serta enak rasa nescafe tu. Tapi kena pandai buat juga la. Kalau main buat cincai dan tak cukup rasa, memang lunyai dan tak best la rasa nescafe tu. Silap hari bulan bikin spoil mood sebab rasa tak best. GGrrr..

p/s : Tidur la... Tidur la... zzzzzzzzzz


Comments
10 Comments

10 ulasan:

cucu umie berkata...

ayie xminum nescafe.. xreti lol.. kopi lg ah..serius jrng minum..sellu teh shje..

H.J berkata...

3 in 1 jangan minum sangat..bahaya..haha

Amiirah-Cassan berkata...

hee ~ mira pon macam ayie , x minum kopi dan nescafe ~ milo ngan horlicks ? layannnnn ~ hehehe nescafe bole la sket ~ kopi ? NO NO ~ hehe

sergeant keroro berkata...

nescafe tu best XD

ir yien 9897 berkata...

yien paling tak boleh masuk tekak, air nescafe,.. kalau terminum mesti sakit perot 24 jam setengah hari...hehehe

asnizaziz berkata...

nescafe sesuai diminum ketika musim study week n exam saja..sekian..huhu

RepublicAku berkata...

elokla tu jgn asyik2 nak tido nanti badan bulat macam bantal...keh3

My Name is Mar berkata...

Ada yang INSOMNIA ni kang..
Bahaya lah derrr ko macam ni..
Kang sakit kang, Keroro yang kena jaga..

Musicbrilliant.com

aiman berkata...

jgn minum byk sangat..

Kei Seichi berkata...

aku minum nescafe ke kopi ke boleh je tido..da lali dengan kopi kot?haha..

 
Related Posts with Thumbnails