Rabu, 17 Ogos 2011

Aku Dah Menyesal !!

Menyesal gila... sangat sangat menyesal. Sungguh aku menyesal apabila pergi terawih tadi tidak lock skrin laptop ni. Akibatnya bila aku balik je lepas solat terawih tadi, nampak mak sedara sedang guna laptop aku dengan riang untuk buat kerja alamak. Ok dia kata nak guna sekejap je. Aku pun sementara tunggu dia siap kerja, aku makan , minum, golek atas katil. Bila tengok kat laptop, kerja dia masih tak siap. Haihh bila nak siap ni ? Aku nak guna laptop pulak. Aku dah jadi geram macam gambar kat bawah ni...

Takpe buat rilek lagi. Aku sambung golek atas katil. Guling ke kiri, guling ke kanan. Last sekali aku tertidur. zzzzzzzz .. Bila terjaga je daripada tidur, aku tengok kat laptop dah tiada orang. Ahaaa akhirnya laptop aku dah bebas dan boleh la aku main dengan riang. Huurrmm aku memang kedekut sikit lebih-lebih berkaitan dengan laptop. Yerr aku memang kedekut. ha ha ha lol..

p/s : Esok kene lock skrin sebelum pergi terawih... la la la



Comments
26 Comments

26 ulasan:

fatin syahirah :) berkata...

haha. samalah. aku pun kedekut kot. haha

Ezad Skytech berkata...

aq letak password panjang2 punya..confirm tak boleh buka..haha~

Fahtehaa berkata...

HAKHAK :D saya pown xsuka org guna laptop saya! sbb ti rosak , (bukan kedkut taw) :)

IMANSHAH berkata...

sharing is caring..ha ha

KaoRu berkata...

tak baek kdekut time posa ne.hehehe *just kidding* nnti letak password panjang gila smpi dorg tk dpt hack :p

Piah Becok berkata...

Hahahhahaa... Aku tiap-tiap hari kene berebut laptop dengan jimi tercintaHahahhahaa... Aku tiap-tiap hari kene berebut laptop dengan jimi tercinta

Syuxer berkata...

hahahha...kedekut molek demo hahaha..;p..

mujur mak saudara..kalau orang lain,patut ko wat rock bottom kat dia tuh hehe..

hira berkata...

hahaha :D boleh pula macam tu tapi saya sokong! sayang punya pasal. hoho

Shaherah berkata...

hahahh sme lar ngan shera.. shera pun kdekut gak nk bg org pinjam.. walaupun laptop ni bukn shera punyer.. heheeh..

faridah nazurah berkata...

hohoho sy pun kedekut gak.. kalau nmpak adik guna, dan2 je rasa nak guna gak. hahaha

My MiRa berkata...

eh eh eh dekut nye die..ngan mak sedare pon berkira ye..hehehee


salam kenal

kiz berkata...

haha..bulan ramadan ni jgn kedekut sangat....hahaha...

SoLy SoLicious berkata...

hamboi, smpai tertido..ptut la freaky snyi sepi je ...teeheeee

Luqeem™ berkata...

haha. aku tak boleh orang main dengan laptop aku. mcm nk penampo je org tu..tp sbar je la

cucu umie berkata...

kehkeh..yie kdng2 ad juga ah kedekut..tpy biase bg je and tak ley lama2..haha

ADEEYA berkata...

Hahaha kesiann tp lebih kurang aa kita , malas bg pinjam :p

My Name is Mar berkata...

PUASA.. Apa salahnya buat amalan sedekah..
Ho-ho-ho!

SAYA BUKAN SAMDOL berkata...

Hahhahaaaaaa. tangan yg memberi lebih baik dr tangan menerima ;D

akoo pae berkata...

haha kdekut~
sian mak sdare ko..die nak tumpang wat keje..
=)

RepublicAku berkata...

keh3...bukan main lagi kedekutnya...

Zul Fattah berkata...

kejam.. kedut gile..mak sdara tu..haha..

pengemis Cinta~ berkata...

sentap mak sedara kalo baca entri ni..;)

SITI NOORNADIYANA berkata...

yana kalau tengok org lain gune laptop, sentap dalam hati je lah. huhu...^^

aiman berkata...

haha.. mujur sini byk komputer..

milo + cincau berkata...

huk aloh kdkt la ngko..!
kkdg aku pon cam2 jgk..kdkt..hihiii
sma la kta..:P

Fahtehaa berkata...

KESAL SEBAB LAPTOP | http://tehaalarh.blogspot.com/2011/08/kesal-sebab-laptop.html

 
Related Posts with Thumbnails