Ahad, 14 Ogos 2011

No Idea =_=


Aku bangun tidur dah lama cuma masih blurr tak tahu nak tulis apa. Last sekali buka tv untuk hiburkan diri sendiri. Cari rancangan yang best sampai berpinar mata asyik duk tukar channel dan tetap tak jumpa juga benda yang menarik untuk di tonton. Terus tutup tv dan pergi tengok laptop.

Aku pernah kata dalam beberapa entri mengenai kalau kita tiada idea, kena blogwalking untuk dapatkan idea hasil daripada pembacaan di blog orang lain. Tapi bagaimana kalau sudah blogwalking tapi idea masih juga tidak datang ? Haaa Ape kes macam ni ? Nak blogwalking banyak-banyak lagi supaya jumpa juga idea ?

Tak payah blogwalking banyak sangat. Nanti duk main blogwalking sampai berpuluh blog tapi blog sendiri tidak berupdate jugak. Susah juga macam tu. Tapi kalau nak mudah, tak payah pandang blog dan buat tak tahu je. ha ha ha gurau je. Habis tu macam mana nak kasi idea jugak ?

Jawapan kepada soalan tu perlu ditanya kepada sifu aku iaitu Sergeant keroro kerana dia sangat banyak idea sekarang ni dan hampir semua entrinya begitu mantap. Tak macam aku ni yang banyak kosong dan merepek je lebih. Tapi merepek lagi best daripada serius yang amat.

Comments
11 Comments

11 ulasan:

Luqeem™ berkata...

hahaha..aku pun tengah kering idea ni.

duduk kat jamban je, konfem ada idea baru. aku dah try. haha. dapat 3 idea sekali

SoLy SoLicious berkata...

xde idea pun karangan berjela ha..kalu sy xde idea, nk menaip 1 pkataan pun sush

laskar pelangi berkata...

si keroro tu memang banyak idea skunk nie =D

nak idea banyak, ce berangan..hik3

sergeant keroro berkata...

haha, aku serius tak?? :P

p/s : aku pon blur jugak =,=

GaRy™ berkata...

aq pun konpius apa nak post sampai aq bw, repost entri beliau dan buat review/pandangan aq tentang topik tuh... nampak sangat dah kering idea... huhu~.. T^T

ir prof dr alia rosli berkata...

hahahhaha, dah jarang update dah... dah jarang blogwalking

tunggu tahun depan bulan 4 aktif balik

aimie amalina berkata...

hihihi..cian cek freky ye..
xpe2..sabaq na..nanti pas buka pose kompem ade idea mencurh2 nih =)

aiman berkata...

ku ada idea.. tp tak tertulis2 lg..

Ezad Skytech berkata...

aq kalau hari ahad ni mmg blur..haha~

akoo pae berkata...

haha kalo blur, join segmen je lah.
=)

cucu umie berkata...

kehkeh.. brokan bnyk cerita..cerita shjelah..

 
Related Posts with Thumbnails