Isnin, 1 Ogos 2011

Aik Kenapa Bertukar Warna

Aku baru je perasan tadi bahawa Title blog Firdaus Life ni boleh bertukar warna. Kalau masuk kat homepage, dia jadi warna lain. Bila masuk kat entri, jadi warna lain pula. Haih unik juga template yang aku bedal kat internet semalam ni. Tak sia-sia aku penin edit template yang simple ni.

Bila masuk home page. Title jadi tulisan putih.

Bila tekan tajuk entri, dia akan jadi warna hijau pula.

ha ha sila jangan menyampah ye. Aku tahu ini sangat annoying kerana benda remeh macam ni pun mahu dibuat entri. Tapi aku rasa sangat menarik, sebab tu aku buat entri macam ni. hu hu hu

p/s : Harap2 la aku ingat bahawa hari ni adalah puasa :P

Comments
9 Comments

9 ulasan:

RepublicAku berkata...

kulit ni style...i like!

NuSaNa NoSa 91 berkata...

ahahahahaa~ template pon bleh main magik2 ye..?? nk gak, nak gak.. ce freaky tlg carikan template ajaib camni..

tp kn freaky.. ada lg template yg lebih ajaib drp ni tau.. ada satu blog ni, keen masuk dulu, template blkg dia bleh bertukar.. template dia gmbr burung.. xlama pastu, burung tu bleh terbang, tukar kaler, duk kt tmpt lain drp td.. aishhh~ ajaib, ajaib~ ^_^

sergeant keroro berkata...

haha, yang ni terbaik kot XD

rara pinkmafia berkata...

hijau pon cantek apa. =)

jgn marah2 dihari puasa yek =)

diana berkata...

lawa jugak macam gitu..

fatin syahirah :) berkata...

haha. pun bolehhhh :)

Freaky berkata...

hehe template yang unik :P

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . apsal Tia tak perasan ow :)

hira berkata...

hahaha. untunglah template best kan. saya punya biasa je. huhu

 
Related Posts with Thumbnails