Ahad, 7 Ogos 2011

Adusss Mengantuk Gila !!

Jom lawat dan follow senarai blog kumpulan 3 di SINI .


Aku tak tahu kenapa sejak puasa ni sangat mudah aku rasa mengantuk dan sangat mudah aku tertidur. Biasanya puasa tahun sebelum ni tak ada yang sampai macam ni. Mungkin kerana puasa sebelum ni di Kampus membuatkan aku sangat sibuk sampai tak ada masa untuk mengantuk dan tidur.

Puasa kat rumah tak ada kerja. Kadang buat la juga kerja mengemas tapi kalau tak ada kerja, memang akan jadi mengantuk. Sampai nak blogwalking pun tak best akibat dilanda rasa mengantuk yang kuat. Dalam mengantuk tu, masih sempat aku fikir. Kalau tidur, memang best gila tapi confirm la aku tidur lama nanti. Kalau tak tidur, otak pasti jem kerana dah rasa sangat mengantuk.

Haa last sekali aku tumbang juga atas katil dan lena dengan nyenyaknya. Bila sedar dan buka mata. Dah 4 jam aku tidur. Rasa tak puas lagi, sambung lagi tidur.. ZZZZZZZZ.. bila jaga balik ? dah jadi 7 jam aku tidur. Biasanya aku tidur pukul 8 pagi dan bangun pukul 2 petang. Sebab tu aku update blog lewat petang kerana otak blurr sebab baru bangun tidur.

Haiihh sedapnya tidur, ok la aku nak sambung tidur lagi ni. Tadi ada mimpi jumpa kucing yang sangat comel. Lepas ni nak mimpi ape lagi. Bagi la mimpi jumpa awek cun ke, Best juga kalau mimpi tu. Ehh tak boleh !! kang batal pose :P .... ZZZZZZ

p/s : Keroro pun tengah tidur lagi tuuu

Comments
9 Comments

9 ulasan:

Bigdaddyz berkata...

tidor lagi....hehe

CIK PARO! berkata...

Tau xpe kan..
Sedap je tido kan..
zzzzzz....

Shaherah berkata...

keroro tdo lg? amboi..

aimie amalina berkata...

hahahaha
adoi...
same jek dgn jiran ye..
weeee
cucu aku tuh!

syrupmasin berkata...

haha..tido mmg seronok :D

Asyieq-iN Rkey berkata...

haippp..jgn tidoo..heheh

iMah berkata...

samo la.. ngantoOok nyoOo..
tidoo sejam 30 minit je..
(^^,)
xpat nk tidoo..
insomnia ...

sergeant keroro berkata...

aku baru bangun, HAHA

mas saari berkata...

jangan tido banyak sangat...batal pose tu kang!

bangun...pi tolong mak masak!

 
Related Posts with Thumbnails