Isnin, 15 Ogos 2011

Ads Factor Reject Aku

Beberapa hari yang lepas aku ada terbaca mengenai ADS FACTOR di blog Faizal Fredley dan dia ada cakap yang Ads Factor ni mungkin sehebat Innity. Aku pun mahu cuba nasib dan apply Ads Factor 2 hari yang lepas. Hari ni aku dapat emel bahawa ADS FACTOR REJECT AKU. ha ha ha dasat gila ads factor ni. Innity pun tak reject aku tapi Ads Factor telah reject aku seperti di bawah. Waahhh malunyeee akuuu.. ha ha

Memang benar la kata Faizal Fredley bahawa memang susah nak apply ads factor ni. Eh nak apply tu mudah je, isi borang dan jawab soalan dia kemudian hantar application tu. Nak tunggu mereka approve tu sangat susah. Mungkin ada kriteria mereka mahukan yang masih tidak ada pada blog Firdaus Life ni.

Tapi sejak beberapa hari ni juga aku tengok blog Faizal Fredley dah kurang letak iklan daripada ads factor. Hanya letak di leaderboard saja. Mungkin Faizal Fredley boleh jawab kenapa dia kurangkan iklan ads factor dan digantikan semula dengan Innity. Adakah Innity lagi bagus daripada ads factor ? Hurmm yang tu kena tanya Faizal Fredley la.

Sekian sahaja entri aku yang kene reject dengan ads factor. Tak dapat la aku nak mencuba dan membandingkan ads factor dengan Innity. Mungkin tak ada rezeki untuk aku test drive ads factor ni. :)

Comments
11 Comments

11 ulasan:

sergeant keroro berkata...

syarat dia ape? :P

Luqeem™ berkata...

pageview mntak tnggi kot..atau UV dia..huhu

GaRy™ berkata...

perghh... innity pun aq tak dapat, apatah lagi ni... huhuhu...

echaRierie berkata...

wahh..1st time dgr..hoho..

Red berkata...

adsfactor best eah.?

Cara Menulis Surat Untuk Isteri Masa Hadapan.
(Ini adalah contoh surat yang dibuat untuk bakal isteri. Baca kalau teringin nak tahu apa yang lelaki mahu dari perempuan.)

SoLy SoLicious berkata...

ape tu..xpaham langsung..huhuhu.
yang iklan2 kamu pasang ni ape pulak?

Ezad Skytech berkata...

ni mesti lagi tinggi syarat dia..(^^,)

Saiazuan berkata...

cabaran baru ni :D

cik aisha berkata...

1st time gak ni dgr pasal ads factor...

cucu umie berkata...

aishhh... nuffnang shjelah yg ayie layak..kuikui

[sutera kasih] berkata...

tak pernah dgr huhu

 
Related Posts with Thumbnails