Jumaat, 19 Ogos 2011

Adik Aku Yang Sangat Gila

Tadi aku layan radio Gegar di astro dan masa tu ada segmen Gegar Malam. Tiba-tiba ada suara sedih sedang buat luahan bersama dj radio. Berdasarkan perbualan individu dengan dj tu, aku dapat tahu bahawa perempuan ni ada masalah dengan lelaki dan juga mengenai dia semakin gemuk.

Perempuan : Kawan-kawan kata saya semakin gemuk ( Lebih kurang macam ni la dialog tadi )

Lepas tu adik aku yang sorang ni pun tiba-tiba mencelah.....

Adik : Tu laaa orang puasa kasi kurus. Ni makin gemuk pulak. Pastu mula la menangis kat radio.

Aku yang dengar ayat daripada adik terus gelak besar. Ha ha ha ampeh betol adik aku. Orang tengah sedih boleh pulak dia main hentam kat orang tu. Lepas tu ada 1 lagi dialog dalam radio tu yang cakap " Saya dah tak nak percaya kat lelaki lagi ".

Adik aku sekali mencelah dengan ayat dia........

adik : Sembang je berapi. Last sekali cair jugak dengan lelaki lepas tu tak percaya balik. Kemudian cair lagi dengan lelaki. Bengong perempuan macam ni

Aku yang dengar adik duk merepek terus gelak lagi sekali. Ha ha ha adoi dah tak betol agaknya adik aku ni. Asyik bidas dan hentam je sepanjang dengar perbualan sedih dalam radio tadi. Jahat gila adik aku ni :P

p/s : Adik aku perempuan, tingkatan 2. ha ha ha kau memang adik aku yang hebat :D

Comments
19 Comments

19 ulasan:

mate saya bulat berkata...

HAHA. adik kau memang gempak lah. macam adik aq jugak. ayat dy buat aq nak hentak pale dy laju laju wakakaka

SoLy SoLicious berkata...

adi hebak sebab ade abg yg hebak ni ha..hahaha...
kim salam adik eh.. kalo die ade belog kopem ayat pedas2 die kasi t..hahah

Saiazuan berkata...

pergh, matang giler adik ko :D

Zul Fattah berkata...

ni bukan jahat..ni kejam namanya..
haha.. cute tak adik ko?

cIk PikA berkata...

hahaha.. bguih betol adik ang.. :D

cucu umie berkata...

kahkah...perghhh ayat dia mcm tak berapi plakkan..hhuhuhuhu

Syuxer berkata...

dia dah boleh jadi azwan ali versi perempuan tuh hahaha..gila pedas kaw2 dia balas heheh..yang penting itu komen jujur dan ikhlas hehe..;p

AliaJustea berkata...

HAHAH.. berani betul...

azrijohan berkata...

MUAHAHAHA...sape la abang die ek?

Bigdaddyz berkata...

maka abang dia harus hati2 takut2 kena smash nanti...hehe

[sutera kasih] berkata...

cool la adik awak..kirim salam tau hehe

moshi_boo berkata...

mmg stail la ada adik cm ginih

A y e s h a Ramlee berkata...

radio gegar, tu siaran berapa eak? hehhe.. sempoi, tp siapa abg dia ;P

Luqeem™ berkata...

haha..hebat..tp nk ikutkan, btul jgak apa adik ko cakap..bnyk pengalaman tu..hee

GaRy™ berkata...

pergghh... jangan bagi dia buat blog bro... naya karang semua benda dia kritik... huahahahaha...

shaliza khairi berkata...

haha. bagos adik cmtuh. boleh buat layan kepala. hehe.

siti kektus berkata...

haha. adik yg hebat lah. :p

aiman berkata...

betul la tu apa dia cakap..

Hanie_Dew berkata...

kirim salam assalamualaikum kat adik ye. cakap kat die adik memang ganazz dan coolzzz

 
Related Posts with Thumbnails