Rabu, 31 Ogos 2011

3. Gambar Raya Aidilfitri 2011


Hari ni pergi kenduri akikah kerana sepupu aku dapat seorang cucu perempuan. Serius !! SEPUPU aku dah sampai dapat cucu. Gila jauh beza umur antara sepupu dan juga aku. Ok kat rumah dia makan nasi lauk gulai kawah dan memang sangat sedap. Sangat kena dengan taste aku kerana x terlalu masin dan tak terlalu manis.

Mencapub sikit.. hehe tak pakai baju melayu dah.

Lepas makan, layan paper pulak..

Lepas tu sambung melantak kuih dan biskut raya lagi..

p/s : Done untuk hari ni. petang nanti update benda lain pulak

Comments
15 Comments

15 ulasan:

Cik Siti Aziz berkata...

mkn je keje di hari raya kan?huhu

ekin tajudin berkata...

mana baju raya freaky??tunjuklah sikit...teheee

IMANSHAH berkata...

xhabis lagi rayo..huhu

missy ieka berkata...

apsal ko makin bulat ni dowh?dulu kuros kot.hehe.;D

aRa ❤ aFiq™ berkata...

sepupu da pat cucu? mang dasat.. huhu

Anif Abdullah| AA berkata...

sedapnye kuih..hehe

syrupmasin berkata...

mane baju raye kau doe?? :D

mizmarmalade berkata...

Selamat Hari Rayee! :D

Lieyda berkata...

ala, kenapa tak pakai baju melayu.

hira berkata...

tak minat kuih raya =_____= haha

Zul Fattah berkata...

haha.. gemuk nyo demo oh nampok..
tapi smart r..

kiwi berkata...

nampak sedap la biskut yang kat tengah tu :P

gedek! berkata...

tshirt kamu kool!

iMBobo berkata...

smart freaky rambut baru kekeke..

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

makan lagiiiii :)

 
Related Posts with Thumbnails