Jumaat, 8 Julai 2011

Yer Aku Sewel

Mulakan pagi anda dengan lawat dan follow senarai blog kumpulan 12 di SINI .

Superman di atas tayar !! yeahh

Selamat pagi :D Hari ni hari jumaat jadi kena baik sikit. Tapi dalam gambar kat atas tu dah posing dengan sewel. Ishh macam mana ni ? Haa alang-alang dah sewel jadi aku pun tak jadi la nak jadi budak baik hari ni. ha ha memang langsung tak berotak ayat aku ni.

Gambar kat atas sebenarnya masa aku tengah mengikuti kokurikulum berkayak semester 2. Kalau tak silap aku ni hari last kami berkayak dan lepas tu ada sesi bergambar. Jadi aku pun saja buat gila dengan bergambar kat traktor tu dengan posing yang sangat sewel.

Tapi kan bro dan akak2 sekalian, kayak sangat menyeronokkan. Boleh kayuh laju2 dan pergi ke tempat yang dalam. Kalau jatuh daripada kayak ? Larr kalau jatuh tentu la mati lemas. Ha ha gurau je. Jaket keselamatan kena la pakai semasa berkayak baru la rasa sangat selamat kalau terjatuh ke dalam air.

Haih bila tengok gambar ni jadi teringat pula kat aktiviti berkayak. Bila la pula aku boleh berkayak kembali. Syok wooo

Comments
7 Comments

7 ulasan:

aimie amalina berkata...

selamat hari jumaaat! ~ heee, bes ek berkayak, huu..nk cube tap cm takot jek~ huu..arap2 jaket tu mampu menapung saye, haha~ btw, bru follow nih~ nice to meet cek pirdaus =)

fatin syahirah :) berkata...

best gila kan kayak XD dulu zaman sekolah selalu gi kayak ngan classmate. after kayak kitorang wall climbing. alaaah, rindunya XD

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

eee berkayak ? Tia pernah berkayak . best sangat2x walau rasa takut teggelam :)

azwa amani berkata...

amani pernah berkayak..penat sangat..lenguh tgn

mas saari berkata...

ahahahaahaa...mmg sewel gambar tu!

sergeant keroro berkata...

nanti balik utm nak kayak lagi lah, haha xD

iPai berkata...

pergh .. memang agak short wire disitu .. tapi tak salah, leh hilang tensen wat

(rindu nak jadi sewel)

kayak weh ? lama dah tak pergi kayak ..

 
Related Posts with Thumbnails