Rabu, 13 Julai 2011

W.Wednesday Yang Pening

Sepatutnya hari rabu jadi Wordless Wednesday. Tapi bila aku tengok gambar ni, macam mana aku nak jadi wordless wednesday ? Macam mana ? Sesungguhnya aku pening bila tengok gambar ini :


Nampaknya selagi aku belajar di UniMAP, Perlis, aku tidak boleh sambut wordless wednesday kerana aku dikendaki menggunakan English pada hari Rabu.. =_=
Comments
11 Comments

11 ulasan:

Tea berkata...

haha. cubat buat dono lah bila lect. cakap. huahuahua.

Elyana Ahmad ツ berkata...

haha.aik dekat je r dgn u sy.hehe

cucu umie berkata...

speaking bro jgn tak speaking..hahaha

Luqeem™ berkata...

speaking je..ala gne bhsa rojak

ezzyra berkata...

sjak bila ade bnda ni?x pnah tau pon..

pamie berkata...

so, i suggest to u bro..every wednesday, u should post new entry uisng English Language..kahkahkah!

pamie berkata...

*using....lalalalalala~

Syazwan Che Deraman berkata...

buang kertas tu..
tukar ngan description pasal WW.

Syuxer berkata...

hahah subjek aku tak berapa suka nak masuk heheh...

p/s: trafik tinggi? yang mana tuh,aku tengok biasa je aku punye heheh?

bro pun tinggi gak trafik heheh..selagi bro sentiasa update entri,ada pengomen setia selagi tuh trafik selalu jalan..bro watla entri SEO cam bola tadi pasal arsenal vs mas ke,isu2 semasa ke,pasal artis kontroversi,pasti tinggi trafik masuk..

snOw sakura berkata...

waa, siap ada peraturan mcm ni.. hehe, bgus2.. =)

Ahmad Haziq Azlan berkata...

Wednesday is English Day dah macam sekolah menengah je....

 
Related Posts with Thumbnails