Rabu, 13 Julai 2011

Wahai Celcom Broadband

Aku : Hello, Nama saya Firdaus dan saya seorang pengguna celcom broadband. Sekarang ni saya ada masalah tidak dapat menggunakan servis internet. Adakah servis saya dipotong ?

Operator : Maaf encik Firdaus, sekarang ni memang perkhidmatan celcom broadband sedang tergendala dan mungkin akan kembali baik petang ni.

Aku : Oo camtu ke ? Adakah kawasan saya je yang ada masalah ?

Operator : Tak encik, sekarang seluruh Malaysia sedang tergendala. Pihak kami minta maaf di atas kesulitan yang dihadapi.

Aku : Oo macam tu. Terima kasih ye diatas maklumat ini.

Operator : Sama-sama encik, terima kasih kerana menghubungi celcom careline.

Aku : sama sama.

p/s : Patut la tadi aku langsung tak dapat nak connect.. hu hu hu
Comments
18 Comments

18 ulasan:

Nini Hartini berkata...

gunalah digi. 3 hari rm10.. atau pun YES.. rm30 gunalah smpi habis mcm topup hp. huhu

Nini Hartini berkata...

gunalah digi. 3 hari rm10.. atau pun YES.. rm30 gunalah smpi habis mcm topup hp. huhu

syaimz berkata...

guna lain lah. haha

GaRy™ berkata...

ermm???... aq ok je bro?..

i'm ezza haniza berkata...

saya punye oke je ? guna la babunbengg

Luqeem™ berkata...

guna la wimax, konfem x terjejas..hhah..promote hbis

Syuxer berkata...

dorang tipu tuh bro...aku guna okey je huhu

nazira berkata...

Yela saya pun OK gk dari pagi tadi.. Hu3..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

iyan shazlind berkata...

P1 je yg ok sket skrg...

sue perbs.. berkata...

dlu gune celcom.. skrg gune P1.. murah sket...

Fathiah Hamim berkata...

ehh musykil jap. betul ke ayat kau sopan macam tuh?? O_o

syarifahsidrus berkata...

guna celcom jugak, tapi ok je?

Cik Teddy berkata...

streamyx..cett,betol ke cik komen ni?hik3

Freaky berkata...

aik apsal aku je masalah celcom ? gggrrr

cucu umie berkata...

ayie pkai maxis..hoho

emy|farid berkata...

gunalah streamix. aww

Tea berkata...

ehh? tea guna elok je. celcom ni nk tipu ke? ish32.

Tanpa Nama berkata...

cik com memang mcm tu...line problem, tgh buat tambahbaik...sim problem, gosok2...dh masak dh ngan alasan ni...

 
Related Posts with Thumbnails