Khamis, 28 Julai 2011

Tidur Bersama Katak

Semalam aku ada post di Fb :

Belum sempat aku halau, katak tu dah menyorok kat belakang almari. Ggrr dan semalam aku tidur atas lantai kat ruang tv. Masa tengah tidur, tiba-tiba aku terjaga daripada tidur kerana rasa tak sedap di kaki. Rasa yang aku maksudkan tu adalah rasa lembik dan berair.

Setahu aku lantai rumah aku keras. Mana ada lembut. Aku bangun dan tengok kat kaki. Laarrhh !! ada katak rupanya duk kat kaki. Terus aku melompat bangun daripada tidur. Aku cepat-cepat basuh kaki kat bilik air. Rasa tak best pula kaki bersentuhan dengan katak.

Sudah basuh kaki, aku ambil penyodok dan penyapu. Aku masukkan katak tu dalam penyodok dan terus buang kat luar rumah. Haiih nasib baik kau kecik je katak, kalau besar dah trauma aku. Lepas tu aku tak dapat tidur. Ter-saiko dengan katak tadi.

p/s : Demn you katak.. ha ha ha
Comments
14 Comments

14 ulasan:

yatie Awang berkata...

eee...gelinya...

Luqeem™ berkata...

selamat kat kaki je..bukan sebelah muka..peh mcm ngeri lak tidur dgn katak

Fathiah Hamim berkata...

hebat!

akoo pae berkata...

eee~~kalo aku pon mesti tros segar mate..
kaki ko wangi sgt kott..tu yg die dtg bmanje kat situ..
kakaka

Anamarza berkata...

tu mesti princess froggie sbb tu demand nak tidur sekali, hahaha

tapikan katak kalau setakat buang kat luar rumah je, nanti2 dia akan masuk semula

cucu umie berkata...

untunglh tido dgn katak..hehe

aiman berkata...

katak? keroro?

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaaa . euwww . lembik ? eekkss ..

Syahirah Suhaili berkata...

iieeuh~
geli ngan katak..
pernah adiela terkejut dgn katak,trus jatuh,dapat luka..pergh~ pedih xyah cakap ah..
tp,kalau ciom katak tu,agak2 bleh tuka jd prince charming tak? :P

Ahmad Haziq Azlan berkata...

katak tu comel macam keroro tak

diana berkata...

kalau akak sah akak terjerit2 macam orang giler..
hhah..
eiii..geli.tak suka katak..

Ezad Skytech berkata...

erk..lembik2..katak...haha..

sergeant keroro berkata...

woit, aku datang ziarah semalam ko halau. sampai hati, haha XD

Freaky berkata...

hahaha katak = keroro :D

 
Related Posts with Thumbnails