Isnin, 18 Julai 2011

Tiba-Tiba Innity Ads

Lol apekah ? kenapakah ? apesal ? why this is happening to my blog ? Aku pun tak tahu apa kena dengan isteri ( Advertising ) baru ini. Tiba-tiba je ada keluar iklan Innity kat blog ini. kalau dapat income macam Innity ok la juga. Tak caya ? try skodeng kat bawah ni :

Apakah maksudnya ini ? Adakah ini bayangan atau petunjuk bahawa pada masa akan datang aku akan menggunakan Innity ads ? Kalau betol ini adalah petunjuk yang baik, maka mari la kita sama sama doakan ye. Aminn :) semoga aku layak gunakan Innity ads pada masa depan.

p/s : Aku hairan kenapa iklan Innity bole keluar di blog aku....
Comments
15 Comments

15 ulasan:

Faraa Eiman's berkata...

apa maksud inity ads tuh ?

QaRr JaliL berkata...

itu namanya MAGIC! haha

syarifahsidrus berkata...

tiba2 ada ke?huuu

SyUhAdA berkata...

mybe sje nak iklankan psl innity ads tu kot..

RepublicAku berkata...

ntah ...moga-moga kot....

misscha berkata...

dgr crite bukan senang nak dapat innity ads..

tahniah n gud luck!!!!

Syuxer berkata...

bukan calang2 blog nak dapat innity..xpe mari kita sama2 doakan ko dan aku dan sesiapala dapat iklan tuh..:)..

maybe iklan tuh nak iklankan pasal innity kot heheh

Edy Ramanov berkata...

hehehe. datang singgah sini baca entri. jgn lupa singgah pulak ke blog edy ya. tq

Zul Fattah berkata...

haha..hanya orang pro dapat guna innity ads..kan? lu pro r bro kalau dapat..

a n a s t a s y e a berkata...

tak lama lg dpt la tu =)

www.anastasyea.com

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

wahh pelik juga tu!

K O R I E berkata...

Wah.innity nmpak mcm sgt best jea!
sbb Mr. Ben guna
isyaallah bley r nak pkai xlma lagi

Tea berkata...

wahwah. nt hebakk dh jgn lupa tea. sharing2 la kaching okeh. kehkeh.

Tea berkata...

harapan tea nk pakai innity mmg sgt jauh lg.

sergeant keroro berkata...

petunjuk ko dan aku bakal pakai innity, haha XD

 
Related Posts with Thumbnails