Sabtu, 2 Julai 2011

Terima Kasih Semua

Siapa yang tak lawat dan skodeng lagi kumpulan 1, anda boleh buat begitu dengan klik kat SINI . Nanti giliran anda pula diterjah. Sabar ye, kita ada seminggu untuk dipromote :)
Sebelum ni aku tak pernah review mengenai jumlah follower dan angka yang comel. Tapi tadi ada orang suruh buat review mengenai follower aku yang dah sampai 1000 ni. Aku tak nak review follower ke 1000 atau yang ke berapa. Nanti kalau aku review sorang, lagi 999 follower lain merajuk.

Haa bila 999 yang lain dah merajuk, memang lingkup la blog aku sebab dah takde pengunjung. Bila takde pengunjung, aku pun jadi sedih. bila aku sedih, aku akan makan dengan banyak. Bila makan dengan banyak, aku jadi gemok. Lepas jadi gemok, aku jadi sedih balik dan ulang benda yang sama. :p

Ok sebenarnya aku hanya nak ucap Terima Kasih banyak-banyak kepada semua 1003 follower yang ada sekarang ni. haaa aku ucap terima kasih semua sekali tu. Adil kan ? lepas ni jangan merajuk lagi sebab aku dah ucap untuk semua 1003 tu.
Comments
18 Comments

18 ulasan:

BeloG MTT berkata...

Tahniah..Hasil kerja keras jugak tuh.. Happy blogging ! =..=

Syuxer berkata...

perghhh ko da tewaskan aku dowh hahahah..:)...

kiz berkata...

terbaik Fir..semoga terus berjaya..tumpang gembira sebab nampak dah kejayaan blog kau ni..syabas bette..huk huk

suha berkata...

oh terharu (^_^)

GaRy™ berkata...

wah.. bila la blog aq nak sampai 1000... huu...
lepas join segmen ko, follower aq meningkat giler la!!! thanks coz buat segmen tuh... x sia2 aq ikut..hihihi~

sergeant keroro berkata...

hehe, terbaik!! XD

laju jek ko kejar aku :P

TYNTHA LANA berkata...

Fulaaaaaa....mak! dah 1000, cayala daus.. sudah jauh ku ditinggalkan,hahahaha.

♛ Azie Azra ♛ berkata...

azie pulak nak ucapkan TAHNIAH! agaga :D

Elie Lily berkata...

ramai betul follower kamu ya?
seronok tgk!heheh
congrats! :)

Alya Esprézzo berkata...

uiyoooooooooooooooo..ekekek tahniah freak !! :)

Kak Rosaliza berkata...

assalam freaky, tahniah, dlm masa yg singkat je dah dapat 1003 follower..

wadud@duad berkata...

congrat bro.. :D
dah cecah 1000 aku baru braper jerk..
hehehe

Amiirah-Cassan berkata...

hehehe welkam freaky , keep on writing yang best2 k ? itu award paling lumayan untuk follower freaky , hehe

syerz eyryn berkata...

wah ! msti best kan ?
rmainyeee follower. .

Clara berkata...

OMA..

best gel rmai follower serta komen..

NuSaNa NoSa 91 berkata...

hebat la.. dh ribu2 tu!! jeles.. T_T

Kei Seichi berkata...

congratz..da join blogger hebat2 ni..da ribu2..haha..

ATENNsuhaimi berkata...

eh. aten la yg ke 1000 tu . terharunye gambar i ade kt situ . (:

 
Related Posts with Thumbnails