Isnin, 11 Julai 2011

Tensennya Tengok Juvana


Dah tengok Juvana tadi ? Gila tension dan rasa sangat geram bila dapat tahu hampir semua yang mentadbir sekolah tu terlibat dalam aktiviti kotor. Minggu depan dah last, pasti sangat menarik minggu depan.

Tiba-tiba je aku berasap tengok cerita tu. Gggrrr. Ok lupekan pasal juvana tadi, sambung perbualan pada minggu depan pulak. Makin aku ingat cerita tu, makin panas je kerana sikap yang ditunjukkan dalam cerita tu tadi memang betol2 wujud di dunia nyata.

Manusia bila dah tamak dan gilakan kuasa serta wang, memang hilang habis nilai moral dan ciri2 seorang manusia. Yang dipandang hanya kuasa dan wang ringgit. Semoga kita tak termasuk dalam golongan yang tamak akan isi dunia ni.
Comments
24 Comments

24 ulasan:

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

"Ni bukan sekolah, ni penjara"... memang panas je bila bront ckp cmtu... nasib baik filem je.. kalau tak.. da lama da kena... haha~

Cik Teddy berkata...

eh,x sangke rmai yg spendpt..hihi
geram gak..grr~

Cik Teddy berkata...

eh,x sangke rmai yg spendpt..hihi
geram gak..grr~

i'm ezza haniza berkata...

jgn la emo bro...chill! :)

kiz berkata...

tak dapat ler nak bayangkan..sebab aku tak pernah tengok juvana..cuma dengan dialog je dari bilik..adeh..

schaze zainn berkata...

grrrrr... dem cikgu Azmi!

Zulqarnain Musa berkata...

cter tu mkin mengarut la...teruk bebeno..depa wat cter psal henry gurney...

Elyana Ahmad ツ berkata...

betul.lagi xleh blah cikgu ariffin.haha

My Name is Mar berkata...

Betuller bro... Wa pun macam terperanjat beruk lah gak.. Ingatkan si Raja tu je yang bebal.. Rupanya cikgu yang baik tu pun sama bebal..
Cikgu Aripin yang garang tu jugak yang baik sebenarnya..

Scene Yang Patut Diambil perhatian para pembuat filem tempatan

syrupmasin berkata...

haha..lagi sorg yg tengok juvana dgn penuh perasaan :D

dang intan duka berkata...

dari JUVANA ni. kita leh dapat iktibar lain..

dont judge a book by its cover.. :)

peace

LITTLE NUUR berkata...

argggghh tak sabar nak tgk next week
apa jd kat cikgu zakiah nanti -.-''

next week last episode ker??

Nur Aizureen Md Zahir berkata...

gila ah ~! harapkan pagar,,pagar mkn padi..penjaga lagi teruk dari penghuni kot..isk3x..kesian budak2 tu..

mas saari berkata...

akak pun geram!!!
warden dan cikgu tu manusia bertopengkan syaitan...

Luqeem™ berkata...

biase la bro, kte pn x penah lpas dr sume tu...masti ada je

sue perbs.. berkata...

grrrr... cikgu2 die lgi jahat dri anak murid die.. tension sangat...

GaRy™ berkata...

mamat yang pakai songkok tu pulak ketua dia.. memang giler sengal la~..

My Name is Mar berkata...

Sikit jek bro.. Memang sikit giler nak mati..
Tapi memandangkan wa cuma buat secara sampingan, so wa tak kisah sangat masyuk or tak.. Janji buat:)

Freaky berkata...

mar : ooo macam tu ke.. alrite gud luck :)

RepublicAku berkata...

cerita yang pasti menikam jiwa...keh3

rara pinkmafia berkata...

bro tensen jgn tgk.jd mcm rara.tak tgk pon.hehehe

cucu umie berkata...

hahah..ayie tgok juga..xboleh blah..semua gilakan wet jer..kecian orng yg tidak bersalah..

syaz@rozelt berkata...

baru la nampak lakonan mantap bront palarei(btol ke aku eja nie)..klu x macam x menonjol lgsg..sdgkan die plakon hebkk~

Tea berkata...

xpenah lg tgk juvana tu. xkesempatan. >.<

 
Related Posts with Thumbnails