Ahad, 3 Julai 2011

Tahniah Senarai Kumpulan 1

Senarai blog kumpulan 2 sudah keluar. Pukul 5 petang ni senarai blog kumpulan 3 pula. Sebelum senarai kumpulan 3 keluar, apa kata anda lawat dulu kumpulan 2 dengan klik kt SINI .


Semalam dalam pukul 2 pagi, aku ada lawat semua 15 blog dalam kumpulan 1. Bila skodeng semua 15 blog tu, aku rasa lawak dan sangat gembira melihat gelagat tuan punya blog yang diterjah. Ada yang teruja kerana follower bertambah dan ada yang gembira apabila ramai yang terjah blog mereka.

Rata-rata 15 blog kumpulan 1 semalam berjaya meningkatkan follower sebanyak 30 hingga 40. Kalau tak silap aku, paling kurang semalam pun 20 lebih yang dapat follower dalam 1 hari. Ada yang sebelum ni tak sampai 100 follower tapi semalam dah mencanak naik ke 120 lebih.

Ha ha aku pun tumpang gembira kerana mereka sangat happy. InsyaAllah dalam masa seminggu promote ni, ada yang berjaya dapat 100 follower. Apa pun aku nak ucap tahniah kepada semua blog kumpulan 1 kerana pertambahan follower di blog mereka :)

p/s : Mereka gembira, aku lagi gembira :)
Comments
10 Comments

10 ulasan:

sergeant keroro berkata...

kenapa aku tak naik pon?? huhu

p/s : haha, jangan marah :P

Alya Esprézzo berkata...

aku pun tumpang gembira kerana mereka sangat happy

hahaha eksaited betul ko ye, sampai ckp pun berbelit, gembira ngn happy sama la maksudnya kan?? hahah wekk :P

** eyh aku punya tak bertambah pun? hahahha se geng ngn keroro :P

Tea berkata...

seronok la seyh? eceh alya, yeke tak bertambah? tea dh follow tau, tp dulu2 punya lah. kakakaka.

cucu umie berkata...

kehkeh...mantap lh mereka.. daus dh maju sekrng..kehkeh teruskan bt mcm nie..grenty ramai jer yg akan join daus..

TYNTHA LANA berkata...

Lana pon, tak naik2 gak,hahaha. camna nih.

aremieroul berkata...

terbaek.. :D

♛ Azie Azra ♛ berkata...

alaaa! azie nak join jugak! hehe. pape pun tahniah semua..happy blogging =)

Amiirah-Cassan berkata...

tahniah pengikut segmen freaky !!! !hehe

gadis melayu berkata...

terima kasih sbb buat segmen yg best nie..^_^


jom join
31-7 Birthday Giveaway

ashafanie berkata...

knape yer ade prsaan gmbra bila rmai followers kite..ihikk..soalan yg ditujukn kpd dri sndri dan xmmpu utk d jawb...haha

 
Related Posts with Thumbnails