Khamis, 28 Julai 2011

Surat Untuk Mangga Ads

Ini merupakan SURAT UNTUK MANGGA ADS.Berhubung perkara diatas, saya sebagai salah seorang pengguna Mangga Ads ingin menyatakan kekesalan yang amat kerana pihak tuan tidak update income yang sepatutnya saya terima. Masuk ni sudah 10 hari saya menggunakan perkhidmatan servis iklan daripada Mangga ads ini.

Kalau diikutkan pada impression yang tertera seperti dalam gambar diatas, saya mungkin sudah dapat sebanyak Rm 3 jika menggunakan Advertlets. Tapi kali ni saya menggunakan Mangga Ads atas dasar ingin test drive servis perkhidmatan pihak anda.

Nampaknya hasil daripada test drive ini agak mengecewakan sedikit. Tapi tak apa, saya akan terus bersabar sehingga hari ke 14 = 2 minggu. Jika tiada perubahan juga, maka saya akan remove iklan syarikat anda daripada blog nombor 2 saya.

p/s : Test drive ini betol-betol menguji kesabaran saya . wuahahaha hahaha
Comments
15 Comments

15 ulasan:

akoo pae berkata...

ko hantar btol2 ke surat ni wei?
heheh

SoLy SoLicious berkata...

oowhh..inilah iklan yg nk test 2 mggu slpas ceraikan nuffnang ai 2 eh??heee

Luqeem™ berkata...

haha..kejam2..apa reaksi admin mangga ads eh?

syarifahsidrus berkata...

heh..macam2...
hantar betul2 ke ni?huhu

syaz@rozelt berkata...

x salah klu nak mcuba..n sbgai pengguna kte ada hak tuk complaint..haha..aleh2 nuffy jugak yg best kot..

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

lorh .. still pakai mangga ads ? kan dah dapat innity ...

Ahmad Haziq Azlan berkata...

jom guna nuffnang

Ezad Skytech berkata...

haha...cuba la try hantar surat ni kat Mangga Ads..(^^,)

diana berkata...

eh!!bukan dah pakai innity ke??apasal hari ni tak nampak pulak iklannya...

cucu umie berkata...

relax ah bro..jgn tension2..incya-Allah nty income bnyk punye..kehkeh

mas saari berkata...

tapi adverlets memang memberangsangkan income dia!

sergeant keroro berkata...

hehe, innity sudah mari XD

Freaky berkata...

surat ni main2 je . hehehe

azrijohan berkata...

woww...kencang jugak en blog ke2 kau.trafikk gila kaw!!

Malaysia VS Singapura...apa kata aku?
http://ping.busuk.org/view/13184

MARIA LIZA berkata...

mana lagi best Nuff, Mangga, Adverlets????

 
Related Posts with Thumbnails