Khamis, 21 Julai 2011

Spontaneous Thursday

Aku : Nasi goreng siam + Chiken Chop

Si Dia : Nasi Goreng siam + Tom Yam

Adusss lapar gila pula bila tengok gambar kat atas ni. Kalau ada chocolate Blended lagi masyuk. Lepas makan terus tersadai.. pergghh

p/s : Sebenarnya aku sendiri tak tahu apa itu Spontaneous Thursday
Comments
10 Comments

10 ulasan:

sergeant keroro berkata...

banyak giler ko makan, haha XD

fatin syahirah :) berkata...

haha. aku pun tak tahu. layankan aje lah. hehe

cucu umie berkata...

gr..ayie pon tak thu cuba skrng tgh tunggu berkat kenduri jer..gaga

Fara Ada berkata...

erkkkk habis ke tu firdaus?? asal macam xhabis je tu..hahahaha..bak sini skitttt

GaRy™ berkata...

aq pun x taw... nak bagi ayat apa.... hahahaha... x pernah buat spantun-pantun ni

kiz berkata...

makan makan..header ko dah makin berat tu...huhuhu..u know what i mean

syarifahsidrus berkata...

wah,seronok

brat2104 berkata...

huhu.. nasi goreng siam tu cane?

tul la tu.. spontaneous thursday.. cite je pe yg patut

rara pinkmafia berkata...

wahhhh menu yg memberangsangkan.

Luqeem™ berkata...

peh lumayan..beli tutti fruti je..sdap.:D

 
Related Posts with Thumbnails