Jumaat, 22 Julai 2011

Solat Jumaat Spoil

Rapatkan saf, betulkan saf. tiba-tiba ada bunyi " Eeerkkkk ". Beberapa saat kemudian haruman bau durian menyerang hidung aku. Perrgghh sendawa bau durian. Dah la aku tak boleh bau durian, ni pulak bau sendawa. Memang nak pengsan je aku rasa dalam masjid tadi.

Takpe, fikir positif mungkin dia tak sengaja tadi. Masa rakaat pertama 3 kali aku dengar bunyi " Eerrkkkk " dan 3 kali juga aku hampir pengsan apabila bau sendawa durian menyerang hidung aku. Sah memang solat jumaat aku tak khusyuk langsung kerana kepala dah pening gila.

Rakaat ke dua mujur la dah kurang kepada 2 kali bunyi " Errkkk " tu. Tapi walaupun dah berkurang, bau durian tu tetap ada. Ya Allah memang satu dugaan jumaat kali ni. Habis jumaat terus aku keluar ambil udara segar dan siap basuh muka lagi supaya tak pening.

p/s : Bau Durian + Sendawa 5 kali + Solat jumaat = Dugaan =_=
Comments
18 Comments

18 ulasan:

sergeant keroro berkata...

dugaan habis, hehe XD

aimie amalina berkata...

pehhhhh~ nasib x kekejangan kat situ..ayo....ciannye la kan..

Alya Esprézzo berkata...

hahahahahahahahahah..

syed amirul berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
syed amirul berkata...

td mirul pun kene nasib same

Ana Aishah berkata...

org tu makan durian tak hengat !
kesian adik ~

Fathiah Hamim berkata...

durian tuhh. menyengat bau

Bui Junaidi berkata...

ahaha..solat jumaat yg berbau durian..sabo je lah..hihihi..kan musim durian sekarang..bui baru terfikir nk beli...

fatin syahirah :) berkata...

haha. gila mencabar. dugaan je tahan smpai habes solat. hehe

Suhazli berkata...

hahaha memang tak bersopan la..

Firdnurjue berkata...

eiyekkkkkk..xsemengah betul la..huk3...sabo jeakla yea firdaus..sib tak pitam..klu tak gempar jap jumaat..hik3

PeRmAtA bIrU berkata...

hahha.. sabr jerla... saya yang suka makan durian pon x suka and pening gila bau org sendawa durian... berusaha untuk tak sendawa durian dengan minum air banyak2... hahhah... dugaan2... :)

K O R I E berkata...

LOL NASIB BAIK XDA BAU BELACAN OR BUDU KE.
HAMBIK KAU.. HAHA..
DUGAAN DUGAAN.

gURAU DER*

i'm ezza haniza berkata...

peh,,,pengsan bau sendawa durian!

Nor Fadila Rosli berkata...

hehe..sabar jela..klu bau durian betul xpe..tapi bila dia dah masuk perut pastu keluar balik ikot mulut..bau dia dah..hehehe..kalau aku memang pengsan dahla..:) done follow u..

kemboja berkata...

wakaka.... tak pasal2 x kusyuk ek.. heehe dugaan tu

syaz@rozelt berkata...

ntah berapa bnyk durian erk die bedal seblum solat jumaat tu..hehe..

p/s: naseb baek sendawa..klu proott2..haha..x tawula..freaky pengsan tros kot~

kotak bulat berkata...

hehehe.. kb dpt bygkan..adoiyai..mmg kecian la.. :P

 
Related Posts with Thumbnails