Khamis, 21 Julai 2011

Senarai Blog Berkawan Dalam Kumpulan

Ku sangkakan penyertaan hanya 50, tapi ternyata yang sebenarnya 90 lebih. Waduuhh banyak juga kumpulan yaaa tapi anda hanya perlu tumpu dan lawat ahli dalam kumpulan je. Kalau rajin nak lawat kumpulan lain pun takpe. Jom berkenalan dan berkawan kat senarai di bawah :

http://aku-freaky-falcon-2.blogspot.com/



p/s : Selamat ziarah menziarahi dan beramah mesra :)

Comments
12 Comments

12 ulasan:

sergeant keroro berkata...

banyak tol, hehe XD

lady_azieah berkata...

wah.. bnyk kot.. BTW, thanks.. ^^

Luqeem™ berkata...

ok la tu..lbih lg elok..dpt smbutan :D

Ezad Skytech berkata...

bagus la kalau dpt lepas dari target...hee~

mimi_atia berkata...

kau nie memang rajin kan buat benda- benda mcm nie..huhu..msti kau x ske tido kan..hehehe..

cucu umie berkata...

alhamdulilah..lepas target.. kalo tak join..nk jalan2 juga boleh kan..

GaRy™ berkata...

bro.. jawab ler soklan aq~.. ko pakai innity ke?...T^T

Freaky berkata...

@GaRy™
aku x pakai innity.. tu mangga ads.. dalam test drive selama 2 minggu. x tau lg cena

RepublicAku berkata...

mak ai...ramai yer..aku nak on boleh...keh3

kotak bulat berkata...

huuu..ramai tol yang join... blogger femes wat segmen, mesti ramai join.... :)

A y e s h a Ramlee berkata...

tak sangka, join segmen 2 blog ayesha da ramai followers... TQ eak... :)

shazanida_hisham berkata...

thanks ya..da bertmbh follower..hee..

 
Related Posts with Thumbnails