Rabu, 13 Julai 2011

Sembang Kosong

Sekarang dah pukul 2 pagi dan mesti ramai dah masuk tidur. Bagi yang tak tidur, boleh la kita team up layan entri blog. Tapi hari ni tak best sangat nak layan entri blog kerana ramai buat wordless wednesday.

Aku jenis suka membaca entri daripada pandang gambar dan cuba tafsir apa yang gambar tu cuba ceritakan. Fikir punya fikir, aku pun jadi pening dan tak tahu ape maksud gambar yang ditayangkan dalam entri.

Bila aku pening, aku tension kerana tak faham. Aku pun fikir lagi, bila tak dapat aku jadi penin balik. Lepas tu tension aku pun bertambah sampai berasap kepala. Ggrrrr. Tapi takpe kerana ada juga entri wordless wednesday yang menyelitkan unsur lawak dalam gambar.

Jenis yang ada lawak macam ni aku suka. Bila tengok je terus gelak kaw-kaw sampai habis hilang serabut kepala dan hati pun jadi riang. Eh aku nak pergi jalan2 ke blog orang dulu. Tata :D
Comments
14 Comments

14 ulasan:

Syazwan berkata...

jangan tidur lwat bro!

alif ismail berkata...

kalo yang baru bangun camne??? heheheh

kotak bulat berkata...

tak minat gambr je..hehehhe

Niena Pengembara Ilahi berkata...

:)
dh pagi kot nie

yatie Awang berkata...

kakak pun mcm tu gak, kalau suruh tafsir gambar, memang tension...fikir lagi, tension lagi, aduh bila nak selesaiiii...hehe

rafiq berkata...

mcm gamba makanan kat bawah ni kan? makanan yg dah proses..haha

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

hahaa . yup ! dah pagiii :)

Mr feckry berkata...

gelak banyak, banyak ilmu kuar derr

Wanie berkata...

sampai pening tu tengok gambar..hehe
lek ye bro :)

syrupmasin berkata...

ohoi..lmbt kau tido doe..nih kompem bgun lmbt nih nnt :D

schaze zainn berkata...

amboi awal paginya update entry xP

akoo berkata...

huhu aku ponn suke tgk ww org laen..
=)

btw, gmba kat post kamu sblom ni sgt mjijikkan.
=.=''

Cha sahaja berkata...

hahaha..len kali ltg gmbo sdiri jela..trus speechless org tgk..keh keh..

GaRy™ berkata...

hahahaha... jangan pikir bro... tengok.. biar gambar tuh sampai ke mata hati ko... nescaya ko akan tau apa yang cuba disampaikan... (apa aq ngarut ni??..)

 
Related Posts with Thumbnails