Rabu, 6 Julai 2011

Sembang Bodoh

Sebelum tu apa kata terjah dan follow dulu senarai blog kumpulan 8 di SINI .

A : Aku geram betol bila mat motor lalu kat tepi aku lepas tu dia pulas minyak kasi habis. Memang bising dan memekak gila

B : Pergh kalau yang tu aku harap sangat2 lepas die Preeeeenngg tu, dia jatuh motor atau eksiden depan mata aku.

A : Haa aku pun harap macam tu. Boleh aku pergi sorak sampai habis suara kata padan muka. Kalau geram sangat, aku belasah je. Tak kisah dah dia cedera atau tak.

B : Kalau dia mati pulak macam mana ?

A : Aku buat la kenduri. tapi bukan kenduri arwah. Aku buat kenduri kesyukuran. Kasi grand gitu

B : ha ha yang tu memang terbaik. Jangan lupa ajak aku kalau buat kenduri tu. Bole aku kasih hadiah motor sebijik.

p/s : Orang mati, buat kenduri kesyukuran :P memang gila
Comments
12 Comments

12 ulasan:

schaze zainn berkata...

haha. aku pon bengang dengan mat motor yg tak faham bahasa macam tu..grrr

aku penah hampir eksiden dgn budak2 moto dulu =,="

dah la masuk simpang tak reti nak bg signal, pakai redah je. bawak lak laju je semacam.


kalau aku la, aku teringin nak langgar dorg dari belakang haha, lepas tu reverse balik kete aku tu..agaga

biar lumat badan dorg tu..grrrr *kejam*

Harisya Diary berkata...

firdaus..hehe, join my cntest..tmat 10hb ni..tp baru sorang join..sob3x..sedih..

sergeant keroro berkata...

hahaha, sengal. mesti ko yang B tu kan? XD

mOon jOhari berkata...

...mOtOr yang bunyi bising nih biasanya x laju mana pOng...memekak je lebey...buat org sakit ati n sakit telinga je...

HAFIZAL berkata...

hehehe..marah sangat nampak...

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

hamboiii...melampau bebenor lah kan nk wat kenduri kesyukuran..hoho..

syrupmasin berkata...

haha..aku cukop benci doe situasi macam tuh jd..aku sokong nk buat kenduri kesyukuran tuh :D

Ahmad Haziq Azlan berkata...

haha
jahat giler....


http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-1.html

syarifahsidrus berkata...

teruk. haha..
tapi mat motor tu lagilaa teruk.

emy|farid berkata...

nanti insaf la tuuu.
diorang nie rjin perabis minyak motor.
p/s MINYAK MAHAL. haha

NuSaNa NoSa 91 berkata...

ingatkan kenduri nk mkn bangkai mat rempit tu.. hikhikhik~ ^_^

Kei Seichi berkata...

hahaha...tapi memang ade orang macam ni..pelik betul...
tapi salah mat motor tu jugak...

 
Related Posts with Thumbnails