Jumaat, 1 Julai 2011

Semangat Pagi

Selamat Pagi semua !! Hari ni aku buat segmen bulanan iaitu Seminggu 100 Follower. Alaa yang bulan lepas kan dah ada segmen yang aku buat tu. Kalau nak tahu lebih lanjut dan nak join, sila la klik kat SINI . Kali ni dibuka untuk 200 blog.

Mampukah aku capai target 200 blog untuk dipromote dalam segmen ini ? InsyaAllah akan capai dan aku akan usaha untuk pastikan kesemua 200 blog itu dipromote dengan kaw-kaw serta sama-sama dapat manfaat daripada segmen ini.

Mata aku masih berat dan mengantuk lagi sebenarnya akibat tidur sangat lewat semalam. Mahu berehat seketika dan lepas tu akan berjalan-jalan ke blog anda semua. zzzzzzzzzzzz kroohhh zzzzzzzzzzz

http://www.laymark.com/i/o/66.gif

Camni la aku tidur.. Comel kan ? ahahaha sila tumbuk aku laju-laju.

Comments
6 Comments

6 ulasan:

Lieyda berkata...

err nak join skali ag bulih?

Freaky berkata...

join la :D

cucu umie berkata...

wey bgun ah,,jgn dok tido..kahkah

ieda berkata...

cayuk2 dikk .. sat2 layie akak joint .. kalau akak lupe tlg remind leh .. aci ! sbbb akak nie pelupe tau ekekek :) seyesssssssssssssss

kiz berkata...

dah join segmen pertama leh ke join lagi..hehe

sergeant keroro berkata...

bangun!! jom solat jumaat XD

 
Related Posts with Thumbnails